شهرداد روحانی رفت و ارکستر سمفونیک را بی‌رهبر گذاشت

شهرداد روحانی، آهنگساز و نوازنده که چهار سال رهبر ارکستر سمفونیک تهران بود، با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش، خبر داد دیگر عهده‌دار این مسوولیت نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهرداد روحانی همان‌طور که دی سال گذشته، بی‌خبر تهران را ترک کرد، این بار هم یک‌باره و تنها با یک پیام اینستاگرامی، از خداحافظی با رهبری ارکستر سمفونیک تهران خبر داد.

شهرداد روحانی در اینستاگرام خود نوشت:

«در پایان چهارمین سال همکاری با ارکستر سمفونیک تهران در جایگاه مدیر هنری و رهبر ارکستر، از اینکه فرصتی فراهم گردید تا از آن طریق بتوانم در خدمت هنر و موسیقی کشور عزیزمان؛ ایران باشم، خرسندی خود را ابراز می‌نمایم. فرصتی که به‌رغم روزهای تلخ و شیرین، با حضور و حمایت علاقه‌مندان و مخاطبان، برای من یادآور خاطراتی فراموش نشدنی خواهد بود. از تک تک نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران که در طی این دوران چهار ساله با من همکاری داشتند و همچنین از بنیاد رودکی که با ایجاد بستر فرهنگی مناسب، زمینه را جهات گسترش و اعتلای موسیقی در راستای فعالیت‌های ارکستر سمفونیک تهران فراهم نمود، صمیمانه تشکر می‌کنم. امیدوارم ارکستر سمفونیک تهران همچون گذشته فعالیت‌های خود را در مسیر پیشرفت و تعالی ادامه دهد.»

دی ۹۸، پس از خروج شهرداد روحانی از کشور، بنیاد رودکی، رهبری ارکستر سمفونیک تهران در روزهای سوم و ششم بهمن را به منوچهر صهبایی سپرد که گفته‌های جنجالی او علیه روحانی، بسیار خبرساز شد.

در این‌باره بیشتر بخوانید:

دلیل غیبت شهرداد روحانی در تازه‌ترین اجرای ارکستر سمفونیک تهران

شب پرحاشیه تالار وحدت/ صهبایی: شهرداد روحانی فرار کرد!

ابراز تاسف عمیق شهرداد روحانی از شبِ جنجالی ارکستر سمفونیک

تصاویری از اعتراض‌ها در اجرای جنجالی ارکستر سمفونیک تهران

بنیاد رودکی عذرخواهی کرد

بردیا کیارس، رهبر مهمان ارکستر سمفونیک شد

واکنش کیوان ساکت به اجرای جنجالی ارکستر سمفونیک تهران

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =