رهبر انقلاب در سخنرانی مهم روز قدس درباره ارتش اسرائیل چه گفتند؟

رهبر معظم انقلاب در بخشی از سخنان مهم شان در این روز فرمودند: با ظهور جبهه‌ مقاومت، کار بر رژیم صهیونیستی سخت و سخت‌تر شد ــ و البتّه در آینده بسی سخت‌تر هم خواهد شد ان‌شاءاللّه .

به گزارش خبرآنلاین سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی  به مناسبت یوم الله قدس برگزار شد. رهبر معظم انقلاب در بخشی از سخنان مهم شان در این روز فرمودند: با ظهور جبهه‌ مقاومت، کار بر رژیم صهیونیستی سخت و سخت‌تر شد ــ و البتّه در آینده بسی سخت‌تر هم خواهد شد ان‌شاءاللّه .

>>>> بیشتر بخوانید 

سخنان مهم رهبر انقلاب: وضعیت رژیم صهیونیستی بسی سخت‌تر خواهد شد

ایشان تاکید کردند: جبهه‌ مقاومت رو به اقتدار و امیدِ فزاینده و جذب روزافزون عناصر قدرت پیش می رود و بعکس جبهه‌ ظلم و کفر و استکبار روز به روز تهی‌تر و مأیوس‌تر و کم‌توان‌تر می شود. نشانه‌ی روشن این مدّعا آن است که ارتش صهیونیست که یک روز ارتشی شکست‌ناپذیر و برق‌آسا شمرده می شد و ارتشهای بزرگ دو کشور مهاجم را در ظرف چند روز متوقّف میکرد، امروز در برابر نیروهای مبارز مردمی در لبنان و غزّه مجبور به عقب‌نشینی و اعتراف به شکست می‌شود. 

معظم له فرمودند: با این حال عرصه‌ی مبارزه بشدّت خطیر و تغییرپذیر و نیازمند مراقبت دائمی است و موضوع این مبارزه بسی مهم و سرنوشت‌ساز و حیاتی است. هر گونه غفلت و سهل‌اندیشی و خطا در محاسبات اساسی، زیانهای سنگین وارد خواهد کرد.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1390987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =