۰ نفر
۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
پارک‌های اراک استانداردسازی می‌شود

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اراک از ایمن سازی محوطه بازی کودکان در پارک‌های اراک خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مرکزی ؛احمد حسنی با بیان اینکه ایمن سازی زمین بازی کودکان و پارک‌های شهر در راستای حفظ سلامتی کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: در همین خصوص و با هدف ایجاد نشاط اجتماعی خانواده‌ها و کودکان هنگام بازی در پارک‌های شهر این سازمان نسبت به ایمن سازی زمین بازی پارک‌های شقایق، توحید، مسافر و توسکا با استفاده از کفپوش‌های استاندارد اقدام کرد.

وی ادامه داد: یکی از بخش‌های مهم پارک‌ها ایمن سازی محیط بازی کودکان برای حفاظت از آن‌ها است و این مهم در دستور کار سازمان قرار دارد.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اراک با اشاره به هزینه بالای کفپوش‌های استاندارد برای محیط بازی کودکان در پارک‌ها، اظهار کرد: با توجه به آسیب وارد شدن به کفپوش و نیاز به تعویض، امکان به کار بردن کفپوش و اصلاح نواقص در تمامی پارک‌ها به صورت همزمان وجود ندارد و این اقدام به صورت دوره‌ای و طبق بررسی کارشناسان انجام می‌شود.

حسنی افزود: عملیات نصب کفپوش استاندارد در دیگر پارک‌های اراک نیز در آینده‌ای نزدیک انجام خواهد شد.

وی گفت: این کفپوش‌ها با نام‌های کفپوش گرانولی کفپوش پارکی نیز نامیده می‌شود که از قطعات لاستیکی خرد شده بسیار ریز و یا گرانول خام (مخصوص زمین بازی کودکان) ساخته شده‌اند تا کودکان هنگام بازی و تاب خوردن و استفاده از دیگر تجهیزات زمین بازی با مشکل مواجه نشوند.

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اراک افزود: ایمن‌سازی وسایل و ابزار بازی از مهم‌ترین وظایف مدیران شهری است که در کلانشهرها به دلیل تراکم جمعیت و مراجعه گسترده شهروندان به این مناطق اهمیت بیشتری دارد.

حسنی یادآور شد: کودکان سرمایه‌های انسانی جامعه هستند که حفاظت از سلامت روحی و جسمی آنها بسیار حائز اهمیت است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1391384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =