مرکز خرید لوله و اتصالات پلیکا، پلی اتیلن، ۵ لایه و گالوانیزه در تهران

در این مطلب با معرفی برخی از انواع لوله و اتصالات اطلاعاتی در مورد قیمت و نحوه خریداری آنها در اختیار شما قرار می دهیم. برای آگاهی بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

قیمت روز لوله پی وی سی

لوله پی وی سی یک لوله یا سیلندر توخالی است که از پلاستیک ساخته شده است. این مقطع معمولاً اما نه لزوماً، دایره ای است، که عمدتا برای انتقال موادی که می توانند جریان داشته باشند- مایعات و گازها (گازهای مایع)، دوغاب، پودرها و مواد جامد کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.

پیش از اقدام به خرید لوله پی وی سی بهتر است با کاربردهای آن به طور کامل آشنا شوید. لوله های پلیکا برای انتقال آب آشامیدنی، فاضلاب، مواد شیمیایی، مایعات گرمایش و مایعات خنک کننده، مواد غذایی، مایعات فوق العاده خالص، دوغاب، گازها، هوای فشرده، آبیاری، سیستم خلا و غیره استفاده می شوند.

خرید لوله پولیکا

استانداردهای لازم برای لوله های پی وی سی

سیستم های لوله پی وی سی (پلی‌وینیل کلراید) انواع خدمات مورد نیاز را برآورده می کنند. استانداردهای محصول برای سیستم های لوله پلیکا در کمیته استاندارد CEN / TC۱۵۵ تهیه شده است. این الزامات در مجموعه ای از استانداردهای محصول اروپا برای هر برنامه در کنار ویژگی های خاص آنها شرح داده شده است، به عنوان مثال:

  • انتقال آب آشامیدنی: الزامات بهداشتی
  • انتقال گاز: بالاترین الزامات ایمنی

لوله های پلیکا قادر به تحقق نیاز خاص برای هر نوع کاربرد هستند. آنها این کار را در طول عمر طولانی و با قابلیت اطمینان و ایمنی انجام می دهند. عامل اصلی موفقیت با حفظ سطح کیفیت بالا و مداوم حاصل می شود.

  • PVDF (پلیوینیلیدن فلوراید)
  • PE-RT (پلی اتیلن RT)
  • PEX (پلی اتیلن متقابل)

یو پی وی سی یک ماده ترموپلاستیک است که از سوخت های نمکی و فسیلی مشتق شده است. مواد لوله دارای طولانی ترین سابقه در بین کلیه مواد پلاستیکی هستند. اولین لوله های uPVC در دهه ۱۹۳۰ ساخته شد. از آغاز دهه ۵۰، از لوله های uPVC برای جایگزینی لوله های فلزی خورنده استفاده شد و بنابراین آب آشامیدنی تازه را به جمعیت رو به رشد روستایی و بعداً شهری منتقل می کرد. لوله های uPVC برای آب آشامیدنی در NSF استاندارد ۶۱ دارای گواهینامه ایمنی هستند و به طور گسترده برای خطوط انتقال آب و انتقال در سراسر آمریکای شمالی و سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. uPVC برای خطوط زباله در خانه مجاز است و بیشترین استفاده از آن در فاضلاب بهداشتی است؛ بنابراین سهم این ماده در بهداشت عمومی، بهداشت و رفاه فردی قابل توجه بوده است.

قیمت روز لوله گالوانیزه

پیش از اقدام به خرید لوله گالوانیزه داشتن اطلاعاتی اجمالی در مورد آن می تواند مفید باشد.

در اوایل قرن ۲۰، لوله های گالوانیزه چدن و ‌سرب قبلی را در لوله کشی های آب سرد جایگزین کردند. به طور معمول، لوله های گالوانیزه از داخل به بیرون زنگ می زند، و ایجاد لایه هایی از پلاک در قسمت داخلی لوله کشی، باعث مشکلات فشار آب و همچنین خرابی احتمالی لوله می شود.

قیمت و خرید لوله گالوانیزه

این پلاک ها می توانند پوسته پوسته شوند و منجر به ناخالصی های قابل مشاهده در آب و طعم کمی فلزی شوند. طول عمر لوله کشی گالوانیزه حدود ۷۰ سال است، اما ممکن است به دلیل ناخالصی های موجود در آبرسانی و نزدیکی شبکه های برقی که لوله کشی داخلی آنها به عنوان مسیر عمل می کند، بر اساس منطقه متفاوت باشد (جریان برق می تواند خوردگی شیمیایی را تسریع کند) طول عمر لوله همچنین به ضخامت روی در گالوانیزه اصلی بستگی دارد و اینکه آیا این لوله در داخل و خارج و یا فقط خارج از آن گالوانیزه شده است.

از زمان جنگ جهانی دوم، لوله های مس و پلاستیک جایگزین لوله های گالوانیزه شده برای سرویس دهی به آب آشامیدنی داخلی شدند، اما لوله های فولادی گالوانیزه هنوز در کاربردهای خارج از منزل با توجه به  استحکام مکانیکی بالای فولاد مورد نیاز هستند.

ایلیا شیل، راهنما و یاری رسان شما در انتخاب و خرید لوله گالوانیزه متناسب با کاربری مدنظرتان است.

 قیمت روز لوله ۵ لایه

برای خرید لوله پنج لایه، بهتر است بدانید که لوله های پنج لایه، یکی از مهمترین مواردی هستند که در سیستم های مدرن صنایع ساختمان، HVAC و سیستم های آب سرد و گرم استفاده می شوند. این نوع از لوله ها در بازار بورس لوله و اتصالات در دو نوع PERT و PEX تولید می شوند، دو لایه پلی اتیلن مخصوص (PERT یا PEX) به همراه یک لایه آلومینیومی (Al) در وسط و دو لایه خمیر مخصوص که لایه های بیرونی را به وسط وصل می کنند، تولید لوله ۵ لایه را ممکن می سازند.

قیمت و خرید لوله 5 لایه

با توجه به خصوصیات ساختاری مانند انتقال مایعات اسیدی، مقاومت در برابر خوردگی و فشار زیاد، احتمال کم انسداد لوله به دلیل سطح نرم داخلی، عایق بندی دمای بالا و سایر خصوصیات ساختاری، لوله های ۵ لایه اکثرا در سیستم های مختلفی از قبیل سرمایش، گرمایش و تجهیزات HVAC، سیستم های گرمایش زمین، انتقال آب در آسانسورها و کلیه سرویس های بهداشتی آب سرد و گرم، کاربرد دارند.

برای سفارش و خرید لوله های پنج لایه با هر مشخصات و در هر سایزی می توانید به وب سایت ایلیاشیل مرکز فروش لوله در تهران، مراجعه نمایید.

قیمت روز لوله پلی اتیلن

لوله HDPE نوعی لوله انعطاف پذیر پلاستیکی است که برای انتقال مایعات و گاز مورد استفاده قرار می گیرد و غالباً برای جایگزینی خطوط لوله بتنی قدیمی یا فولادی مورد استفاده قرار می گیرد. لوله HDPE (پلی اتیلن با چگالی بالا)، در سراسر جهان برای کاربردهایی از قبیل شبکه آب، شبکه گاز، خطوط انتقال دوغاب، آبیاری روستایی، خطوط تأمین سیستم آتش نشانی، مجرای برق و ارتباطات و آبشار طوفان و لوله های زهکشی مورد استفاده قرار می گیرد.

فواید و کاربردها

استحکام و مقاومت در برابر مواد شیمیایی پلی اتیلن و همچنین مقاومت در برابر خوردگی و وزن کم باعث شده است تا سیستم های لوله کشی مایع و گاز مقرون به صرفه و با دوام باشند.

لوله HDPE بسیار بادوام و انعطاف پذیر است و می تواند در شعاع بیست و پنج برابر قطر لوله اسمی، در دمای کمتر از ۲۰ درجه سانتیگراد خم شود. این در مقایسه با سیستم های لوله ای مختلف باعث صرفه جویی در هزینه های اصلی می شود، که برخی از آنها به تغییرات چسبنده، محدود کننده یا بلوک رانش برای تغییرات جزئی حتی در جهت نیاز دارند.

خرید اینترنتی لوله و اتصالات

مرکز بورس فروش لوله و اتصالات در تهران گروه صنعتی ایلیاشیل، خرید لوله پی وی سی، لوله پنج لایه، لوله گالوانیزه و لوله و اتصالات پلی اتیلن را برای همگان تسهیل نموده است. تجربه و تخصص کادر پشتیبانی گروه صنعتی ایلیاشیل می تواند راهنمای خوبی برای شما در انتخاب و خرید کالای موردنظرتان باشد. لوله و اتصالات به سبب کاربرد در عمق و یا استفاده روکار، از جمله مصالح ساختمانی هستند که از ابتدای یک پروژه ساختمانی تا انتهای آن همواره مورد استفاده سازندگان و پیمانکاران هستند. ایلیاشیل در تمام مراحل ساخت یک پروژه، آماده خدمات رسانی با کیفیت و تضمین شده برای شماست. پس از بهره برداری، نتیجه استفاده از خدمات گروه صنعتی ایلیاشیل برای شما، نهایت لذت از کیفیت درجه یک و طول عمر بالای محصولات خواهد بود.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1392192