ادامه تلاش برای مهار آتش در ارتفاعات گچساران مراتع و جنگلهای این منطقه

با وجود انتشار برخی اخبار در برخی خبرگزاری ها و سایتها از قول مسئولان استانی و شهرستانی مبنی بر مهار آتش سوزی ارتفاعات خنگ بنار گچساران تا لحظه ارسال خبر آتش سوزی این ارتفاعات همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  از یاسوج؛ با وجود حضور امروز بالگردهای آب پاش نیروی هوا - فضای سپاه پاسداران در منطقه سرعت مهار آتش افزایش یافته اما مهار کامل آتش به تلاش بیشتری نیاز دارد.

بنا بر گزارش ها از منطقه آتش سوزی بیش از ۳۰۰ هکتار از جنگل ها و مراتع شهرستان گچساران طعمه حریق شده و با وجود تلاش های مردمی و دستگاههای اجرایی به دلیل شرایط سخت منطقه هنوز با گذشت چهار روز آتش مهار نشده است.

فرماندار گچساران دقایقی پییش در تماسی با شبکه دنا با بیان اینکه آتش سوزی برای دقایقی شب گذشته مهار شده بود گفت: متاسفانه وزش باد مداوم و سخت گذر بودن منطقه محل حادثه زبانه های پنهان آتش دوباره زبانه کشید.

علی خوانپایه با بیان اینکه آتش سوزی در حدود ۹۵ درصد منطقه مهار شده است افزود: با حضور بالگردهای نیروی هوا - فضای سپاه، بالگردهای ارتش، گروهای مردمی، منابع طبیعی، محیط زیست، بسیج و دیگر نیروهای امدادی امیدواریم تا ساعاتی دیگر آتش سوزی در این منطقه به طور کامل مهار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1392394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =