پدر رومینا اشرفی: دخترم از خانه فرار کرد او را کشتم

ایسنا نوشت: سرپرست معاونت اجتماعی پلیس استان گیلان از قتل دختر ۱۴ ساله توسط پدرش در بخش حویق شهرستان تالش خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیس، علت و انگیزه قتل دخترش را اختلافات خانوادگی و فرار او از منزل عنوان کرد.

سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام خبر وقوع قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، مردی ۳۷ ساله دخترش را با وارد کردن ضربات یک جسم تیز و برنده به ناحیه گردن به قتل رسانده است، افزود: قاتل در محل وقوع جرم دستگیر شد.

وی بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس، علت و انگیزه قتل دخترش را اختلافات خانوادگی و فرار او از منزل به قصد ازدواج با مردی ۳۰ ساله بر خلاف رضایت او به دلیل اختلاف سنی زیاد عنوان کرد.

سرهنگ رسول‌زاده از تشکیل پرونده و ارجاع به مرجع قضائی خبر داد و افزود: شهروندان در صورت بروز مشکلات فردی یا خانوادگی می‌توانند به مراکز خدمات مشاوره‌ای نیروی انتظامی مستقر در کلانتری‌های نمونه سطح استان مراجعه کنند.

سرپرست معاونت اجتماعی پلیس گیلان، ارتباط منطقی و سالم میان والدین و فرزندان را لازمه یک زندگی موفق و نوید بخش سعادت و خوشبختی آینده فرزندان قلمداد کرد و گفت: ناآگاهی و کم توجهی به احساسات و انتظارات منطقی فرزندان و فقدان یک رابطه صمیمانه میان والدین با آنها به ویژه در سنین نوجوانی و جوانی می‌تواند رفته رفته موجب بیگانگی، سلب اعتماد و گرفتاری‌های جبران‌ناپذیر فردی و اجتماعی برای هردو طرف شود.

۲۳۵۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1392395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من AU ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    اگه از دخترت ناراضی بودی که خودت بزرگش کرده بودی. اگه مرد بودی بعدش هم خودت رو باید میکشدی بیشرف
    • RO ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      پدرها ایران اکثرا اینطور هستن. دختر در ایران یا بایست فحش بد بودن را بخوره در صورت عاشقی یا موفق اجتماعی بشه چون عاشق نشده و ازدواج نکرده انگ ترشیده بخوره.
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      تاسف بار بود ولی واقعیت جامعه هست. سیستم مردسالار سنتی ایران وارد زمانی شده که نسل جدید به واسطه دسترسی به اطلاعات، از حق و حقوق انسانی خودشون بسیار اگاه هستند و این اگاهی باعث میشه نسل جدید زیر بار سیستم سنتی زن ستیز نره!
    • علیرضا IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      آقا یا خانم من، دخترش رو خودش بزرگ کرده بود ولی به دخترش نگفته بود که از خونه فرار کن و برو دوست پسر پیدا کن. آیا گفته بود؟ میدنی مشکل کجاست؟ مشکل اونجاست که متاسفانه ماها روشنفکر نما شدیم و روابط خیابونی و دوست پسر و دوست دختری برامون یک چیز عادی شده و زشتیش از بین رفته. مشکل اینجاست که اسم عمل از خونه فرار کردن دختر سیزده ساله رو میذاریم اشتباه بچه گانه ولی همین ماها روشنفکر نماها ، اگر همین دختر سیزده ساله باردار میشد ، بازم بهش میگفتیم اشتباه بچه گانه یا چیز دیگه صداش می کردیم؟
    • AT ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      115 7
      کاش این پدر یاد گرفته بود راه حل دیگه ای پیدا کنه برای حل این مشکل. فرار دختر از خانه با یک غریبه کار خوبی نیست اما کشتن یک نفر خصوصا فرزند خود آدم فاجعه است.
  • عرشیا IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    روزیکه فیلم خانه پدری پس از چندین سال از توقیف درامد و یک اکران نصفه و نیمه را تجربه کرد رسانه ها از زمین و زمان بر این فیلم تاختند و گفتند که سیاه نمایی است و از این خبرها اینجا نیست ،حالا باید به این حضرات چه گفت ؟....قتل فجیع دختر 13 ساله با داس را چگونه توجیه میکنند ؟......
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    92 6
    ای وای
  • فرهاد IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    به همین راحتی!!! کشتمش!!! مگه گوسفند بوده
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    98 6
    دربدترین شرایط این بودکه ازدواج میکردبعدطلاق میگرفت،بهترازاین بودکه به این حالت وحشتناک ازدنیابرود...
  • علی IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    76 7
    این آقا میگه در صورت بروز مشکل به خدمات مشاوره نیرو انتظامی مراجعه کنند تو همین امروز خبری دیدم که یک دختر بد بخت رو از گلستان که با پسره فرار کرده نیروی انتظامی دستگیر کرده و تحویل باباش دادن هر چی دختره میگفته منو تحویل بابام ندین گوش نکردن بابای دختره هم میاد و دختررو توی خواب میکشه...
  • nb IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    87 14
    این باید با همون داس کشته بشه تا عبرت برای سایرین بشه که به هر بهانه ای کسی رانکشند
  • مهدی IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    58 5
    خدا لعنت کنه
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    68 8
    دختر 13 ساله میخواسته با مرد 30 ساله ازدواج کنه؟؟!! این خانواده از پای بست ویران بوده و شده یک همچین افتضاح فجیع و شومی ! کاش خانواده های ایرانی مدیریت عواطف و مسائل روحی رو یاد بگیرن قبل از اینکه دیر بشه مراجعه های سالانه به روانشناس رو تبدیل به یک عادت کنن!
  • H&H IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    35 23
    چرا ، جامعه تلویزیون و ..... با فرهنگ سازی غلط باعث تشویق نوجوانان و جوانان شده ، چرا برنامه های تولید نمی‌کند که در آن تجمل گرایی و تبلیغ عشق های نافرجام نباشد .کار پدر این نوجوان آخرین جنایت بوده ولی پدر در چه شرایطی قرار گرفته که این دختر راضی به ازدواج با فردی دو برابر سن خود شده ، معمولا پدران در وضعیت کنونی اقتصادی هزاران مشکل دارند که با جرقه ای شعله ور می شوند ، حال مشکل فرزند و پای ناموس در کار باشد ، چرا دولت در برابر افرادی که موجب اغفال این افراد می شوند قاطع نیست ؟؟؟ همانطور که رومینا کشته شد پدرش نیز وحشتناک‌تر به قتل رسیده است ،
  • Me GB ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    112 6
    باید علاوه بر اشد مجازات برای پدر روانی همچنین مرد 30 ساله ای که دختر بچه ای 14 ساله را برای ازدواج فریب داده است و با او فرار کرده است را مجازات کنند
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    62 6
    کسی که دست پروده خودش را می کشد یعنی با خودش مشکل دارد. یعنی بیمار روانی. تمام والدینی که با فرزند خود مشکل دارند باید اول از همه رفتار و کردار و روش خود را بررسی کنند. بدون هیچ تردیدی چنین والدینی از مشکلات اخلاقی و رفتاری حادی رنج می برند که خودشان به هیچ وجه قبول ندارند. و تمام مشکلات را از دیگران می دانند.
  • DE ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    56 8
    از طریق حرفهایی که دوست و فامیل می زنند چند مورد را می شناسم که فرزندانشان رفتار خارج عرف داشته اند و اکنون زندگی شان را می کنند. مثلا چند سال پیش در روستایی که خاله ام زندگی می کند دختری از رابطه نامشروع با مردی میانسال باردار شده بود که البته با عقد کردن دختر به خانه پدر بچه اش رفت. مردم روستا عیب می گرفتند که پدر و مادر دختر عین خیالشان نیست و دخترشان را طرد نکرده اند و ... الان که این اخبار را می خوانم به این فکر می کنم که چقدر رفتار آن والدین روستایی پس از آن پخته بوده که با وجود حرف مردم و تابو و ... دخترشان اکنون زنده و مادری بچه اش را می کند و اگر هم اشتباهی کرده انتخاب خودش بوده. همکلاسی خواهرزاده ام هم چند روزی با دوست پسرش فرار کرده بود. بعد از اینکه پیدا شد تا چند روز مادرش تا دبیرستان همراهی اش می کرده. نه اینکه بکشند!
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    37 3
    ای واای برما
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    68 6
    در روز قیامت باید تاوان این خون را بدهی چون این بچه اول بنده خدا بوده و بعد دختر تو
  • GB ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    78 8
    خوذ پدره تو جوونی هزار غلط کرده حالا غیرتی شده
  • مجید کدخدازاده IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    به هر حال این بلایی هست ک فضای مجازی و سلبریتی ها سر جامعه آوردن و این دختر هم پدرشو بد نام و بی آبرو کرده بود . پدر و دختر تنها مقصر نیستن جامعه و فضای مجازی دارن جوان هارو به بی راهه میکشن و هیچ کس هیچ نظارتی نمیکنه
  • PooryA AE ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    9 92
    حق داشت
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
    72 7
    قبول دارید اون پسر 32 ساله هم این دختر 14 ساله رو گول زده...دختر 14 ساله بچه بوده