فتح خرمشهر مشابه جنگ بدر بود باید حواسمان به اُحدها باشد

سرهنگ «علیرضا غریبی» به لزوم توجه به حماسه سوم خرداد اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر مشابه جنگ بدر بود و باید حواسمان به اُحدها باشد.

به گزارش خبرآنلاین از بوشهر ؛سرهنگ «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و حماسه سوم خرداد اظهار داشت: در طول ادوار مختلف شاهد هجمه های فراوانی علیه سپاه پاسداران بوده ایم.

وی با بیان اینکه دشمنان سعی دارند در ابعاد مختلف جامعه از جمله فرهنگ و توانمندهای جوانان را کم اهمیت جلوه دهند گفت: دشمنان در اندیشه این هستند که فرهنگ کشورمان به سمت فرهنگ غرب سوق پیدا کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به اینکه باید در بعد فرهنگ و سیاسی بیشتر مواظب و مراقب دسیسه‌های دشمنان باشیم افزود: دین و فرهنگ ما بسیار قوی است.

غریبی با بیان اینکه دشمنان درصدد ضربه زدن به اقتصاد و فرهنگ ما است خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران توانسته است قله‌های اقتصادی را فتح کند.

وی به لزوم توجه به حماسه سوم خرداد اشاره کرد و ابراز داشت: فتح خرمشهر مشابه جنگ بدر بود و باید حواسمان به اُحدها باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر با بیان اینکه اهمیت شهر خرمشهر استراتژیک بود گفت: فتح خرمشهر شکست تمام دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

این مسئول با اشاره به اینکه با فتح خرمشهر پیام انقلاب به تمام ملت مظلوم جهان صادر شد افزود: جمهوری اسلامی ایران مدافع اعتقادات و حریم مردم مظلوم است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1392704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =