عوارضی آبیک جابجا می‌شود

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: پیش بینی شده بود که یکی از عوارضی‌ها ی تردد در اتوبان تهران به قزوین بعد از شهر آبیک مستقر شود که در صورت استقراراین عوارضی شهروندان آبیک باید برای سفر و تردد به قزوین دو مرحله عوارض تردد پرداخت می کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی فرخزاد، معاون عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: اتوبان تهران قزوین به عنوان یکی از شاهراه های اصلی، مهم و پرترافیک کشور محسوب می‌شود. 
او ادامه داد: چند شهر مهم و پرجمعیت استان قزوین در مجاورت اتوبان تهران قزوین قرار دارند که شهروندان این شهرها و همچنین صنعتگران و کارگران شهرکهای صنعتی مستقر در شهرستان آبیک جهت دسترسی به شهر قزوین به عنوان مرکز استان از اتوبان تهران به قزوین استفاده می کنند. 
فرخزاد خاطرنشان کرد: شهرآبیک از شهرهایی است که شهروندانش جهت رسیدن به قزوین از اتوبان تهران به قزوین تردد می کنند. 
معاون عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: در شرایط روزهای عادی نزدیک به سه هزار وسیله نقلیه شهروندان آبیک ازاتوبان به قزوین سفر می کنند.
فرخزاد افزود: پیش بینی شده بود که یکی از عوارضی ها ی تردد در اتوبان تهران به قزوین بعد از شهر آبیک مستقر شود که در صورت استقرا این عوارضی شهروندان آبیک باید برای سفر و تردد به قزوین دو مرحله عوارض تردد پرداخت می کردند. 
او گفت: با توجه به درخواست شهروندان و اصرار و پیگیری مدیریت و مسئولان استان قزوین عوارضی تهران به قزوین به قبل از شهر آبیک از سمت تهران انتقال پیدا کرد البته مسئولان کشوری اصرار داشتند که عوارضی محدوه شهر آبیک قبل از ورودی شهر از سمت قزوین استقرار پیدا کند که در صورت استقرار شهروندان آبیکی جهت دسترسی و تردد به قزوین دو مرحله عوارض پرداخت می کردند که جلسه ای که بین مدیران استان و معاون آزاد راه‌های کشور، معاون عمرانی استانداری البرز، در تهران برگزار شد با استقرار عوارضی به قبل از شهر آبیک از سمت تهران موافقت شد. 
این مقام مسئول تصریح کرد: شهروندان آبیک جهت سفر به قزوین از اتوبان تهران به قزوین یک مرحله در عوارضی شهر محمدیه عوارض تردد پرداخت خواهند کرد. فرخ زاد اظهار داشت : کلیه پلاک های ۷۹ و پلاک عمومی سواری و مینی بوس و اتوبوس نیزبرای تردد از تخفیف ۵۰درصدی عوارض برخودار می شوند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1392737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =