۴ نفر
۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
پاسخ سخنگوی وزارت خارجه به ادعای هوک

سخنگوی وزارت خارجه خطاب به هوک گفت: این شمایید که باید دست به انتخاب بزنید: یا شکست را بپذیرید و راه احترام به ملت ایران را در پیش گیرید، یا همچنان به تحقیر، منفور بودن و انزوای بیشتر خود ادامه دهید.

به گزارش خبرآنلاین،  سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران  در صفحه توئیترش و در واکنش به اظهارات اخیر برایان هوک گفت: فشار حداکثری شما را با مقاومت حداکثری، اراده پولادین و تکیه بر توانمندی‌های داخلی درهم می‌شکنیم. این شمایید که باید دست به انتخاب بزنید: یا شکست را بپذیرید و راه احترام به ملت ایران را در پیش گیرید یا همچنان به تحقیر، منفور بودن و انزوای بیشتر خود ادامه دهید.

 برایان هوک نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران با ادعای اینکه ایران با برنامه هسته‌ای خود مشغول «اخاذی و باج‌گیری» از جهان است، گفت: تهدیدات رژیم ایران برای مرعوب کردن کشورهای دیگر طراحی شده تا رفتار اغلب خشن ایران را در ازای چیزی بدتر، بپذیرند... کارزار فشار حداکثری رئیس‌جمهور [دونالد] ترامپ به روش‌های بی‌سابقه‌ای ایران را مهار و با آن مقابله کرده است... ما شبکه مالی آنها را مختل کرده‌ایم.

رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا مدعی شد:به دلیل فشارهای ما،سران ایران باید تصمیم بگیرند، یا مذاکره کنند یا فروپاشی اقتصادی را مدیریت نمایند... ایالات متحده به استراتژی موفق فشار حداکثری اقتصادی و انزوای دیپلماتیک علیه ایران ادامه می‌دهد.

23311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1393245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =