انتقال ارزش‌های دینی با استفاده از ابزار هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: امروز باید برای انتقال ارزش های دینی و انقلابی خود به نسل جوان از ابزار هنر استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدحسن اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در اختتامیه جشنواره شهید آوینی گفت: مقام معظم رهبری بارها بر استفاده از ابزار هنر برای حفظ و تقویت فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرده اند و باید تلاش کنیم تا در راستای تحقق منویات معظم له گام های جدی برداریم. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین افزود: اگر بخواهیم با استفاده از ابزارهای سنتی در پی انتقال ارزش های خود باشیم نمی توانیم موفقیت لازم را به دست بیاوریم.
او خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ما با اتکا از ابزارهای مختلف هنری تلاش دارند تا ارزش های ما را زیر سوال ببرند بنابراین انفعال در این حوزه به زیان ما تمام می شود.
این مقام مسئول گفت: ما از یک پیشینه فرهنگی غنی برخوردار هستیم و با استفاده از جوانان نخبه و با ابزار هنر و رسانه می توانیم به خوبی حافظ و قوام بخش ارزش های دینی و انقلابی خود باشیم.
معاون فرهنگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین نیز در این مراسم گفت: فتح خرمشهر به دست رزمندگان شجاع و ولایتمداری رقم خورد که جز برای رضای خدا قدم برنداشتند.
سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم افزود: باید با تکریم و تجلیل رزمندگان دوران دفاع مقدس و بازگو کردن رشادت ها و دلاورمردی های آنان به ویژه برای نسل جوان، فرهنگ دفاع مقدس را حفظ کرده و تقویت کنیم.
او اظهار کرد: خروجی چنین برنامه هایی به تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه منتهی خواهد شد.
در این مراسم از رزمنده "محمود موسی لو" یکی از فرماندهان گمنام قزوینی عملیات آزادسازی خرمشهر تجلیل شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1393784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =