تخصیص ۵۸ درصدی اعتبارات اقتصاد مقاومتی استان چهارمحال وبختیاری

ایرنا نوشت: رییس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: از مجموع اعتبارات مصوب طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان در سال گذشته، تاکنون چهار هزار و ۱۲۴ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

علی شهریارپور  افزود: در سفر سال گذشته معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به استان، تکمیل و بهره‌برداری از ۱۴ طرح اقتصاد مقاومتی در استان مصوب شد.
وی با بیان اینکه طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان از طرح‌های بسیار مهم و تاثیرگذار در روند توسعه استان به شمار می‌رود، اظهار داشت: تکمیل طرح راه‌آهن مبارکه- سفیددشت– شهرکرد، تکمیل طرح خط انتقال آب محور بن به بروجن و احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی برای روستاییان نیازمند استان از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.
رییس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تکمیل جاده شهرکرد– بروجن– لردگان، تکمیل جاده شهرکرد– ناغان– بازفت، تکمیل ایلراه‌های عشایری، تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی استان و توسعه باغات در اراضی شیب‌دار از دیگر طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان به شمار می‌رود که تاکنون از روند اجرایی خوبی برخوردار شده است.
شهریارپور، با بیان اینکه در سال ۱۳۹۸ برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی استان هفت هزار و ۹۶ میلیارد ریال اعتبار مصوب شد، افزود: با پیگیری‌های به‌عمل آمده تاکنون مبلغ چهار هزار و ۱۲۴ میلیارد ریال از این اعتبار تخصیص داده شده که این مبلغ معادل ۵۸ درصد اعتبار مصوب و بیشتر از میانگین تخصیص سایر طرح‌ها در سطح استان و کشور است.
وی خاطر نشان کرد: این مقدار از تخصیص و سایر اقدامات و پیگیری‌های انجام شده باعث تسهیل و تسریع در عملیات اجرایی طرح‌های مصوب سفر و افزایش مناسب پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها شده است.
گفتنی است ، محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به عنوان جانشین فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی کشور در چهارمحال و بختیاری مرداد سال گذشته به این استان سفر کرد.
چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۷۹هزار نفر جمعیت در ۱۰ شهرستان دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1394038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =