بهترین مکان های اطراف تهران برای اجاره ویلا و گردش کجاست؟

با گرم شدن هوا، سفرهای آخر هفته به شهرهای نزدیک قطعا یکی از لذت بخش ترین تفریحات محسوب می شود. اگر شما هم ساکن تهران هستید حتما به شهر های از جمله کردان، دماوند، فشم و... سفر کردید و یا حداقل بارها اسم این شهرهای کوچک وخوش آب و هوارو شنیده اید.

 معمولا سفر به این شهر ها در روزهای آخر هفته بهار و تابستان متقاضی زیادی دارد وبه دلیل کوتاه بودن مسیر یک گزینه عالی و سریع است. طبیعت زیبا وآب و هوای شبیه به آب و هوای شمال با تفاوت کوتاه بودن مسیر؛ یقینا یک سفر راحت اما دلچسب است.

یکی از ویژگی های مهم و جذاب، ویلا های لوکس و نیمه لوکس و استخردار هستند که اقامت رو دلپسب تر می کنند، اما قطعا پیدا کردن یک ویلای لوکس استخردار در آخر هفته های شلوغ کار چندان راحتی نیست.  پتلفرمی به نام بوکینگ ویلا که طی چند سال اخیر نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است، برای راحت تر شدن سفر و پیدا کردن اقامتگاه استاندارد با مالکین زیادی در شهر های مختلف از جمله فشم، کردان، دماوند و... قرارداد دارد و به راحتی میتوان از طریق این سامانه آنلاین در هرکجای ایران ویلا اجاره کرد.

کردان پرطرفدارترین مکان برای اجاره ویلاهای استخردار

کردان در ۱۵ کیلومتری کرج و روستایی در شهرستان ساوجبلاغ است. با شنیدن کلمه روستا شاید تصور خانه های ساده و غیرمدرن مجسم شود اما در واقع کردان بسیار لوکس و مدرن و رو به پیشرفت است و ویلا های شیک و لوکس یک پوشش کاملا مدرن به این شهرستان داده اند.

کردان با دارا بودن کوه های متصل به کرج از سمت غرب و طالاقان از سمت شرق، کاملا مناسب ورزش کوهنوردی است. اگر شماهم برای تعطیلات یا آخر هفته قصد سفر به کردان و اجاره ویلا در کردان را دارید حتما قبل از رفتن اقامتگاه مورد نظرتون رو پیدا کنید. با مراجعه به سایت بوکینگ ویلا خیلی سریع و راحت می توانید اقامتگاه امن، تمیز، و دنج رو از بین صدها اقامتگاه معتبر پیدا کنید وبه صورت کاملا رایگان و آنلایین رزرو کنید و بدون واسطه اقامتگاه مناسب خودتون رو اجاره کنید.

https://bookingvila.com/images/1bba4e7afc53a6ba.jpg

سفر برای استراحت روح جسم و دوری از هیاهو وروزمرگی ها است. مسافرت استاندارد هایی دارد که درصورت رعایت آن، می توان با خیال راحت چند روزی را فارغ از روزمرگی ها زندگی کرد. گزینه اول همسفران و همراهان ما در سفر هستند که معمولا خانواده یا دوستان هستند. گزینه بعدی وسیله نقلیه و البته راحتی در طول مسیر است که در سفرهای اطراف شهر و مسیر های نزدیک معمولا با وسیله شخصی رفت و آمد میشود. آب و هوای شهر مقصد بسیار حائز اهمیت است که اگر از قبل پیش بینی شود و در نهایت آب وهوایی مطلبوبی برای روزهای اقامت باشد می تواند لذت سفر را دوچندان کند.

در نهایت آخرین گزینه مهم در استاندارد سفر، پیدا کردن اقامتگاه مناسب است. اگر جز افرادی هستید که در اطراف تهران ویلای شخصی دارید این دغدغه شما نخواهد بود ما اگر به هر دلیلی اقامتگاهی برای تفریح ندارید؛ سامانه آنلاین بوکینگ ویلا به راحتی در تمام شهرهای ایران اقامتگاه مورد نظر ومتناسب با سلیقه، بودجه و شرایط شما را با ضمانت بهترین قیمت در اختیارتان قرار می دهد.

با مراجعه به پلتفرم بوکینگ ویلا و انتخاب شهر مقصد، در هرجای ایران که باشید، قبل از سفر اقامتگاه مورد نظرخود را ببینید و انتخاب کنید و با پشتیبانی ۲۴ ساعته و درگاه امن پرداخت، آنلاین رزرو انجام دهید. در نهایت پس از رسیدن به مقصد با خیال راحت و بدون دخالت واسطه اقامت خود را شروع کنید و از سفر خود لذت ببرید.

فشم مکانی خوش آب و هوا با رستوران ها و ویلاهای مجلل

یکی دیگر از مناطق خوش آب و هوای اطراف  تهران شهرستان فشم از شهرهای شهرستان لواسانات و مرکز بخش رودبار قصران در استان تهران است.   شهرستان فشم  در ۲۵ کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده است.

فشم یکی از شهرهای نزدیک به تهران است که طبیعتی فوق العاده زیبا و بکر دارد و طی چندسال اخیر رونق بسیاری داشته است. ساخت و ساز ویلا های لوکس و رونق کافه و ها رستوران ها باعث شده فشم میزبان مسافران زیادی باشد.

https://bookingvila.com/images/09ebba4ff4cf8ba82e94bc62240af777.jpg

مدیریت هزینه در سفر

تا به حا شده بعد از بازگشت از سفر و محاسبه  هزینه های سفر متوجه بشوید که فراتر از براورد قبل از سفر هزینه کرده اید و این موجب تعجب، نگرانی و حتی شاید بهم ریختن حساب و کتاب شما شود! خب با یک راه حل ساده می توان بخش زیادی از این مشکل را مدیریت کرد تا بعد از اتمام سفر کمتیر غافلگیر شوید.

اگر شما قبل از سفر با یک حساب سرانگشتی تعداد همراهان خود و مدت زمان اقامت را دریابید می توانید موارد لازمی که در سفراحتیاج دارید را از شهر خود تهیه کرده و در نتیجه در هنگام سفر هم وقت کمتری صرف این مسئله کنید و هم با مدیریت وبرنامه ریزی مایحتاج خود را از شهر خود تهیه کنید. معمولا سوپرمارکت ها و مجتمع های رفاهی بین راهی اغلام مورد نیاز مسافر را بطور کامل فراهم کرده اند اما معمولا این اجناس با قیمت بالاتری نسبت به سوپر مارکت های بومی به مسافران ارائه می شود که خب می تواند باعث بالا رفتن هزینه سفر شود.

قطعا اگر بتوانیم مخارج سفر را مدیریت کنیم احساس رضایت بهتری خواهیم داشت که این میزان رضایت می تواند باعث شود سفرهای بیشتری را برنامه ریزی کنیم. با مدیریت و برنامه ریزی شاید بتوانیم تجربیات بیشتری کسب کنیم و البته اگر اهل سفر هستیم، سفر های بیشتری را برای خود و اطرافیان برنامه ریزی کنیم.

بوکینگ ویلا کار اجاره ویلا در فشم را هم بسیار راحت کرده است. با مراجعه به سایت بوکینگ ویلا تنها با چند کلیک می توانید ویلای مورد پسنندخود را در این منطقه خوش آب و هوا رزروکنید.

دماوند مکانی خنک و با جذابیت های طبیعی بسیار برای اقامت

اگر بخواهیم گزینه دیگری را برای سفر اطراف تهران پیشنهاد کنیم، دماوند بهترین گزینه است. شهرستانی دنج و آرام  در مسیر گذرگاه امام زاده هاشم، با فاصله ۲۵ کیلومتری در جنوب شرقی تهران واقع شده است.  دماوند یکی از شهرستان های قدمت دار و یکی از نمونه های گردشگر از قدیم تابه حال بوده است.   از جاذبه های گردشگری دماوند می توان به دریاچه تار، آبشار تیزاب، چشمه اعلا، امام زاده عبدالله، دشت زیبای مشا و ... اشاره کرد.

به دلیل رونق و امکانات این شهرستان، دماوند در زمینه جذب مسافر هم رتبه ی بالایی داشته است. فاصله زمانی دماوند تا تهران حدودا یک ساعت و نیم است که شهرهای  جاجرود، ‌ پردیس و رودهن در مسیر گذر هستند.

اگر شماهم  جز گردشگران این شهر هستید و قصد اجاره ویلا در دماوند را دارید همین حالا به سایت بوکینگ ویلا مراجعه کنید و ویلای مورد نظر خود را در این شهرستان خوش آب و هوا رزرو کنید و و آماده یک اقامت دلچسب شوید.

https://bookingvila.com/images/d5048cf035c47d659fa84b293ed8c019.jpg

در هر زمان از شبانه روز و در هر موقعیت جغرافیایی که هستید از شمال تا جنوب کشور و از شرق تا غرب، چناچه قصد سفر به هرجای ایران را که دارید کافیست به پلتفرم بوکینگ ویلا مراجعه کنید تا بطور حرفه ای و کاملا مدرن بتوانید اجاره ویلا، سوئیت، اقامتگاه بومگردی و... را متناسب با سلیقه خود را انجام دهید و آن را برای سفر رزرو کنید.

بوکینگ ویلا هر روز هفته و ۲۴ ساعته در دسترس است. بصورت آنلاین تمامی مراحل رزروانجام می شود ودرصورت نیاز می توانید با پشتیبانی این سامانه تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه شما را راهنمایی کنند.

بوکینگ ویلا ضمن تایید تمامی اقامتگاه های زیرمجموعه خود، این اطمینان را به مشتریان خود میدهد تا خیالی آسوده از بابت نظافت اقامتگاه، امنیت محیط، میانگین بهترین قیمت  و ... سفر خود را برنامه ریزی کنند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1394137