فروشگاه مجازی محصولات و کالاهای اساسی در کرمان راه اندازی می شود

مدیر کل شرکت تعاونی های استان کرمان با اشاره به اینکه خرید متمرکز کالاها در استان را در دستور کار قرار دادیم، گفت: با راه اندازی فروشگاه مجازی محصولات و کالاهای اساسی در کرمان طی آینده نزدیک، کالا در منزل به متقاضیان تحویل داده می شود.

به گزارش خبرآنلاین از کرمان ؛ رضا محمدحسینی دوشنبه (۱۲ خرداد) در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رفسنجان در محل فرمانداری بیان کرد: تنظیم بازار در رابطه با محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی مهم است تا آنچه به نفع تولید کنندگان و مصرف کنندگان است رقم بخورد.

مدیر کل شرکت تعاونی های استان کرمان افزود: در شهرستان رفسنجان آمادگی کامل خود را در این رابطه اعلام می کنیم و با توجه به وجود شرکت تعاونی ها در شهر و روستاهای این شهرستان که ظرفیت و پتانسیل خوبی هستند می توان نیازهای مردم را بدون واسطه به دست آن ها برسانیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم؛ با توجه به مشکلاتی که در بازار وجود دارد و نیز بحران کرونا، بحث خرید متمرکز کالاها را در استان در دستور کار قرار دادیم و در شهرستان هایی که متقاضی زیاد بود فروش کالاها را به صورت مجازی آغاز کردیم.

محمدحسینی ادامه داد: نخستین شهرستان در این رابطه سیرجان بود که فضای مجازی را راه اندازی کردیم و با پیک، کالا را در منزل به متقاضیان تحویل می دهیم و دومین فروشگاه مجازی هم قرار است هفته آینده در کرمان راه اندازی شود.

وی گفت: سومین فروشگاه هم با توجه به جمعیت بالا و داشتن زیرساخت در رفسنجان راه اندازی خواهد شد.

۳۸۷ تن کالای اساسی در رفسنجان توزیع شد

 شاهین حریری هم در این نشست با اشاره به توزیع ۳۸۷ تن کالای اساسی در رفسنجان اظهار کرد: این کالاها شامل ۲۳۰ تن برنج هندی، ۱۱۰ تن شکر، ۳۷ تن گوشت منجمد گوساله است که از ابتدای سال جاری تا کنون توزیع شده و اخیراً هم سهمیه ۱۱۰ تن گوشت منجمد مرغ در حال توزیع است.

رئیس اداره صنعتف معدن و تجارت شهرستان رفسنجان  بیان کرد: سال گذشته یک هزار و ۱۸۳ تن شکر از آبادان و ۲۸۳ تن شکر هم از کرمان در رفسنجان برای مصارف صنوف، صنعت و خانگی توزیع شد؛ در حال حاضر هر یک کیلوگرم شکر در بازار با قیمت ۷۵۰۰ تومان به فروش می رسد.

وی گفت: در بحران کرونا ۵۰ تن شکر به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جهت تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده داده شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رفسنجان بیان کرد: در این بحران همچنین ۵۰ تن برنج در اختیار عوامل اجرایی طرح مهمانی بزرگ رفسنجانی ها جهت توزیع در بسته های معیشتی بین خانارهای آسیب دیده از کرونا داده شد و ۶۰ تن دیگر هم قرار است به این طرح بدهیم.

وی تصریح کرد: ۵۰۰ هزار تن برنج هم با ارز ۴۲۰۰ تومان وارد شده است که در کل ایران قرار است توزیع شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1394760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =