خرید آسان و مطمئن لپ تاپ استوک با ۶ ماه ضمانت

امروزه استفاده از ابزار تکنولوژی به خصوص لپ تاپ برای امور روزمره لازم و ضروری بوده و عدم استفاده از آن اجتناب ناپذیر است.

 لپ تاپ استوک یکی از مدل های پر فروش لپ تاپ در این روزهای بازار ایران است که دلیل آن مقرون به صرفه بودن لپ تاپ استوک از لحاظ کارایی و قیمت است.

آیا مفهوم لپ تاپ استوک را به درستی می دانید؟

در بازار داخلی به محصول هایی که کار کرده یا دست دوم باشند کالای استوک Stock اطلاق می شود. اما این تعریف کاملا صحیح نیست و استوک می تواند به کالای مرجوع شده یا کالای مانده در انبار نیز گفته شود. استوک بودن شامل کالاهای زیادی می شود که در این جا مقصود لپ تاپ استوک است. علت برگشت کالا به انبار می تواند به دلایل مختلف شامل پشیمانی خریدار از کالای خریداری شده، بالا بودن قیمت کالای عرضه شده به بازار، جایگزینی مدل های جدید تر و پیشرفته تر از همان محصول و... باشد که کالا را روانه انبار کمپانی تولید کننده می کند. در کشور های اروپا و آمریکا، خریدار می‌تواند تا ظرف مدت ۳۰ روز بدون ارایه دلیل خاص و بدون وجود نقص کالا، محصول خریداری شده را مرجوع کند. بعد از برگشت به انبار کالاها درجه بندی می شوند و در گرید های A,B,C و D به شکل فروش عمده برای فروش راهی بازارهای خاورمیانه از جمله ایران می شوند. کشورهای خلیج فارس از جمله دبی، مهم ترین پل واردات لپ تاپ استوک اروپا به خاورمیانه هستند. این محصول در بازار داخل به لپ تاپ استوک اروپایی نیز مشهور است و شناخته می شود. با این تفاسیر کالای استوک می تواند کاملا آکبند و کاملا نو باقی بماند که این کالا از گرید A است.

خریداری نمودن لپ ‌تاپ استوک با قیمت پایین‌ تر نسبت به لپ تاپ آکبند بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد خرید یک لپ‌ تاپ با قیمت پایین، ارزان و اقتصادی و همچنین کارآمد را دارند. «کیفیت سخت افزاری این لپ تاپ ها و قیمت مقرون به صرفه» این اصلی ترین دلیلی است که خریداران را به خرید لپ تاپ استوک ترغیب می کند. چرا که قیمت این لپ تاپ ها یک سوم قیمت اصلی آن در بازار جهانی می باشد.

لپتاپ های استوک چگونه دسته بندی می شوند؟

لپ تاپ های استوک برحسب ظاهر دارای گرید و دسته بندی A , +A , ++A می باشند. گرید لپ تاپ ها است که قیمت آن ها را نسبت به دسته بندی تعیین می نماید. فروش این محصولات در بازار ایران نیز با همین گرید ها انجام می شود. ویژگی هر گرید به شرح زیر می باشد:

  • لپ تاپ های گرید A++: لپ تاپ های این دسته وضعیت ظاهر بسیار خوب و زیبایی دارند. بدون خط و خش و یا دارای حداقل خط و خش هستند. مدت زمان کارکرد این لپ تاپ ها بسیار کم بوده و کم تر از ۶ ماه و در برخی موارد حتی به کم تر از ۳۰ روز می رسد.
  • لپ تاپ های گرید A+: این لپ تاپ ها دارای خط و خش کمی هستند که به سختی با چشم قابل رویت هستند. این لپ تاپ ها سالم بوده و به لحاظ کارکرد و عملکرد هیچ فرقی با گرید A++ ندارند. همچنین از لحاظ سخت افزاری کاملا سالم بوده و هیچ گونه ایرادی ندارند.
  • لپ تاپ های گرید A: نسبت به درجه A++ قیمت بسیار کمتری دارند و به صرفه تر هستند. این نوع گرید معمولا ظاهر خوبی نسبت به گرید ++ نداشته و با خط و خش یا فرو رفتگی در ظاهر بدنه لپ تاپ همراه است. همچنین از لحاظ سخت افزاری کاملا سالم بوده و هیچ گونه ایرادی ندارند.

خرید لپ‌ تاپ استوک چه مزایایی دارد؟

خرید لپ‌ تاپ استوک با مطالعه، بررسی و دارا بودن دانش کافی دراین ‌زمینه مزایای زیادی برای خریدار به ‌همراه خواهد داشت. از جمله  مزایای مهم‌ خرید یک لپ ‌تاپ استوک می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بالا بودن کیفیت لپ ‌تاپ استوک: لپ‌ تاپ استوک از نظر کیفیت قطعه با لپ ‌تاپ ‌های آکبند موجود در بازار بسیار متفاوت بوده و در سطح بالاتری می باشد. به همین دلیل است که این لپ ‌تاپ ‌ها به طور معمول از عمر مفید بیش تری نسبت به لپ تاپ نو برخوردار هستند و خریدار می ‌تواند با خرید یک لپ ‌تاپ استوک علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بالای قطعات آن در کنار سایر مزایا بهره‌مند شود.
  • قیمت کم‌تر لپ ‌تاپ استوک: لپ‌تاپ‌ استوک با قیمت پایین تری نسبت به لپ‌ تاپ آکبند به بازار عرضه می ‌شود. خریدار با پرداخت هزینه کم تر، می تواند اقدام به خرید لپ‌ تاپ مورد نظر خود نماید.

http://file.tesmino.com/content/35462588/image_d7627e6af14afc043a1d2adc91cc99ebfadeb44a.jpg

باکیفیت ترین لپ تاپ های استوک موجود در بازار کدامند؟

لپ تاپ استوک اچ پی و لپ تاپ استوک dell ، از بهترین و محبوب ترین تولیدکننده های لپ تاپ در سراسر دنیا هستند. شرکت اچ پی مدل های مختلف لپ تاپ شامل سری های EliteBook، Pavilion  و... تولید می کند که در رده بهترین ها در بازار قرار دارند. لپ تاپ استوک اچ پی و لپ تاپ استوک dell با سخت افزار قوی در بازار موجود است. لپ تاپ استوک اچ پی، بیش تر در مدل های الایت بوک و پروبوک با داشتن طراحی مقاوم، صنعتی و همچنین قیمت مقرون به صرفه وارد بازار های جهانی و با فاصله حدود دو سال روانه بازار خاورمیانه می شوند.

خرید مطمئن و راحت لپ تاپ استوک از کِی لپ

فروشگاه اینترنتی کِی لپ (klap.ir)، پیشرو در زمینه فروش محصولات دیجیتال صنعتی و استوک از جمله لپ تاپ، کیس، سرور و مانیتور با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت، با ارائه مهلت تست و ضمانت رایگان این محصولات را به فروش می رساند تا خریدی مطمئن و لذت بخش را با کمترین هزینه تجربه کنید. در این فروشگاه امکان سفارشی سازی و خرید محصول با کانفیگ بالاتر نیز وجود دارد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1394958