امام جمعه همدان: از فضای رسانه‌ای برای تحقق عدالت در جامعه استفاده شود

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در جایی که بالا و پایین و حاشیه شهر وجود دارد و با آسیب‌های اجتماعی مواجه هستیم یعنی یک جای عدالت می لنگد و عدالت مشکل دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان که در نشست با مدیران صدا و سیما مرکز همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: یکی از مشکلاتی که با آن مواجهیم تحقق عدالت در جامعه است که به عنوان یک واقعیت همه آن را احساس می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ورود صدا و سیما در بحث عدالت اجتماعی لازم است، خاطرنشان کرد: یکی از جاهایی که می‌تواند در تحقق عدالت نقش مؤثری داشته باشد، گزارشات و مطالبه‌گری هایی است که توسط  صدا و سیما تولید می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اعلام اینکه برای رفع مشکلات در عرصه عدالت نیازمند مطالعه هستیم، تصریح کرد: صدا و سیما باید در عرصه مطالبه گری ورود  جدی داشته باشد و صرفاً به بحث اطلاع‌رسانی نپردازد و مسئولان نیز باید خود را در این خصوص پاسخگو بدانند، چرا که صدا و سیما صدای مردم و صدای عدالت خواهی مردم است.

آیت الله شعبانی با اشاره بر اینکه باید از ظرفیت فضای رسانه‌ای در تحقق عدالت بهره‌مند شویم، افزود: در هفته آینده ستاد امر به معروف به صورت جدی وارد عرصه مطالبه گری خواهد شد و در این بین نیازمند همراهی صدا و سیما و رسانه ها هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری اینکه جنگ امروز، جنگ فرهنگی و در فضای مجازی است، اظهار داشت: میدان نبردی که با آن مواجه هستیم در فضای مجازی است و خبری در فضای حقیقی نیست.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1395057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =