روایت قهرمان کشتی ایران از یک لابی مهم در اتحادیه جهانی

میزان نوشت: نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: برای انتخاب شدن در هیئت رییسه باید لابی‌های چند ساله و گسترده‌ای را انجام داد، اما امیدوارم در نهایت بتوانیم به این کرسی مهم دست پیدا کنیم.

انتخابات هیئت رییسه اتحادیه جهانی کشتی قرار است طبق برنامه اعلام شده، شهریورماه سال جاری، در حاشیه رقابت‌های کشتی جوانان قهرمانی جهان در صربستان، برگزار شود، هرچند این احتمال نیز وجود دارد که به توجه به شیوع ویروس کرونا این رویداد با چندماه تأخیر انجام شود.

فدراسیون کشتی با توجه به سوابق ارزشمند قهرمانی حمید سوریان در رقابت‌های المپیک و جهان و همچنین محبوبیت این قهرمان ملی کشورمان در بین کشتی‌گیران دنیا، وی را بعنوان نماینده رسمی کشورمان برای حضور در انتخابات هیئت رییسه به اتحادیه جهانی کشتی معرفی کرد.

حمید سوریان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص انتخابش به عنوان نماینده ایران در انتخابات هیئت رییسه اتحادیه جهانی کشتی، اظهارداشت: پس از جلسه‌ای که با علیرضا دبیر، رییس فدراسیون داشتیم به این جمع‌بندی رسیدیم که برای حضور در انتخابات نماینده‌ای داشته باشیم و رییس فدراسیون نیز این مسئولیت را بر عهده من قرار داد.

وی افزود: هرچند برای انتخاب شدن در هیئت رییسه باید لابی‌های چند ساله و گسترده‌ای را انجام داد، اما امیدوارم در نهایت بتوانیم به این کرسی مهم دست پیدا کنیم تا کشتی ایران بتواند با استفاده از این کرسی صاحب امتیازات ویژه‌ای در کشتی دنیا شده و جدا از آن بتوانیم برای کشتی‌گیران کشورمان احقاق حق کنیم.

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1395086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =