۳ نفر
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
قرعه کشی آزمایشی خودرو موفقیت آمیز بود

قرعه کشی آزمایشی فروش فوق العاده ایران خودرو به منظور شناسایی و رفع مشکلات احتمالی با حضور نهادهای نظارتی در سالن همایش های ساپکو برگزار شد.

به گزارش خبرانلاین به نقل از ایکوپرس، قرعه کشی آزمایشی نخستین دوره فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با ظرفیت فروش ۱۵ هزار دستگاه خودرو با حضور نماینده سازمان بازرسی کل کشور، نماینده دادستان کل کشور، نماینده سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و مدیران ارشد ایران خودرو در سالن همایش های ساپکو برگزار شد.
فروش فوق العاده ایران خودرو با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف توزیع عادلانه، فرصت خرید برابر برای همه شهروندان و حذف واسطه‌ها و دلالان هم‌زمان با عید سیعد فطر شروع شد.
 این نوع فروش دارای الزاماتی است که توسط کمیته خودرو تعیین و به خودروسازان ابلاغ شده است. براساس آن مشتریانی که دارای شرایط تعیین شده در بخش نامه فروش هستند مجاز به ثبت نام در این طرح بوده اند. 

خودرو


مراسم قرعه کشی براساس اطلاعات متقاضیانی که مورد راستی آزمایی قرار گرفته و در سامانه ثبت شده است انجام و تعداد ۱۵ هزار برنده برگزیده و معرفی خواهند شد. 
 پس از اتمام مراسم قرعه کشی و تایید نهایی توسط ناظران، اسامی برندگان از طریق ارسال پیامک و همچنین سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اطلاع رسانی خواهد شد. 
 این قرعه کشی با ۱۰درصد بیش از ظرفیت پذیرفته‌شدگان انجام می شود تا امکان جایگزین برای افرادی که تا ۴۸ ساعت موفق به پرداخت وجه خودرو نشده اند،‌ فراهم شود. 
لازم به ذکر است قرعه کشی نهایی در روز شنبه هفدهم خرداد ماه در سالن همایش‌های ساپکو و با حضور دستگاه‌های نظارتی و امنیتی، نمایندگان دستگاههای نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، دادستانی کل کشور و مدیرکل دفتر بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت  برگزار می شود.
شماره ۰۹۶۴۴۰ مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو پاسخگوی سوال متقاضیان درباره فروش فوق العاده است. اطلاعات تمامی مشتریان در سیستم ثبت شده و دارای کد پیگیری است.

۲۲۳۲۲۳
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1395497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =