۰ نفر
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
مهاجم رئال مادرید در خطر زندانی شدن!/عکس

مهاجم جوان تیم رئال مادرید در خطر زندانی شدن به خاطر نقض قوانین مربوط به قرنطینه در کشورش قرار گرفته است.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرخیو دیاز، مهاجم 22 ساله تیم رئال مادرید که به صورت قرضی در تیم سرو پورتنو پاراگوئه بازی می‌کند به دلیل نقض قوانین قرنطینه ممکن است با مجازات زندان مواجه شود.

سایت گل نوشت سرخیو دیاز که اهل کشور پاراگوئه است، توسط پلیس این کشور در خانه سباستین فریرا، یکی از هم‌تیمی‌های خود در تیم ملی پس از سوء‌ظن به یک اجتماع بزرگ، دیده شده است. بسیاری از بازیکنان در این دورهمی حضور داشتند و طبق فیلم منتشر شده در سایت ABC، یکی از همسایگان گزارش این مهمانی را به پلیس داده است.

تاکنون برای دو بازیکن پاراگوئه‌ای حاضر در این جمع کیفرخواست صادر شده و برخی از بازیکنان حاضر مدعی شده‌اند که در زمان گردهمایی تمرینات خود را با یکدیگر انجام می‌دادند. در حال حاضر قرار است از سرخیو دیاز و یک بازیکن دیگر تیم ملی پاراگوئه بازجویی شود.

پلیس پاراگوئه شواهدی دارد که نشان می‌دهد یک مهمانی بزرگ در میان بوده که قوانین قرنطینه را زیر سوال می‌برد و بسیاری از حاضران پیش از مداخله پلیس از آنجا فرار کرده‌اند.

دیاز 22 ساله در سال 2016 راهی تیم دوم رئال مادرید شد اما نتوانست در این تیم موفق ظاهر شود و در سال‌های اخیر به تیم‌های مختلف قرض داده شده است.

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1395830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =