کاهش ۳۴ درصدی ورود به گیلان طی چهار روز اخیر

ایسنا نوشت : مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه از ۱۳ لغایت ۱۶ خردادماه امسال در مجموع ۵۴۹ هزار و ۱۷۴ وسیله نقلیه وارد استان شده است، گفت: شاهد کاهش ۳۴ درصدی ورود به استان هستیم.

فریبرز مرادی ، با اشاره به وضعیت تردد در محورهای گیلان در ایام تعطیلات اخیر، اظهار کرد: از ۱۳ لغایت ۱۶ خردادماه امسال در مجموع ۵۴۹ هزار و ۱۷۴ وسیله نقلیه وارد استان شده است.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور ۲۸۳ هزار و ۳۵۳ وسیله نقلیه وارد استان شده است، تصریح کرد: همچنین شاهد خروج ۲۶۵ هزار و ۸۲۱ وسیله نقلیه از استان طی چهار روز بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از کاهش ۳۴ درصدی ورود به گیلان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: شاهد کاهش ۱۹ درصدی خروج از استان نیز بودیم.

مرادی ادامه داد: بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۱۲۵ هزار و ۹۹۲ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با تعداد ۶۰ هزار و ۲۶۱ وسیله نقلیه بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان خروجی نیز از طریق آزادراه قزوین – رشت با تعداد ۱۰۵ هزار و ۵۶۹ وسیله نقلیه بوده است، یادآور شد: گیلان جزو پنج استان پرتردد کشور طی چهار روز گذشته بوده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1396301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =