معاون عمرانی استانداری و شهردار تبریز از پروژه های مقبره الشعرا و پادگان ارتش دیدن کرد

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از اتمام مراحل تکمیلی پروژه کافه هنر و موزه استاد احد حسینی در جنوب المان مقبره الشعرا و بهره برداری از آن تا یک و نیم ماه دیگر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بابک شریفی در گفتگو با برنامه رادیویی «شهریمیز» اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه مقبره الشعرا توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌شد که به دلیل وقفه طولانی، شهرداری تبریز برای تکمیل این پروژه وارد کار شد.

شریفی از این پروژه به عنوان پروژه‌ای هزینه‌بر و زمان‌بر نام برد و افزود: نباید تنها از یک مجموعه انتظار اتمام این پروژه را داشته باشیم. معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز بر اساس بازدید اخیر خود به این موضوع تاکید کرده و بر تزریق اعتبارات ملی و دولتی  برای نهایی شدن این پروژه تاکید کردند.

او با بیان اینکه در این شرایط اقتصادی نیز شهرداری تبریز هیچ گاه کارگاه‌های اجرایی را تعطیل نکرده است، گفت: تلاش داریم در فاز نخست از سمت خیابان عارف و ضلع شمالی برای مقبره الشعرا ورودی ایجاد شده و حصارهای این ضلع جمع آوری شود.

پروژه پل همسان پیشرفت فیزیکی مطلوب دارد

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آخرین وضعیت پروژه پل همسان کابلی تصریح کرد: این پروژه نیز پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و عملیات اجرایی در حال انجام است. کارگاه و محل پایه‌ها به اتمام رسیده و این هفته قالب‌های سرستون‌ها وصل می‌شود.
شریفی ادامه داد: طی ۱۰ تا ۱۵ روز آینده عملیات اجرایی پروژه در محل تمام شده و در کارخانه نیز عرشه‌های فولادی در حال مونتاژ و ساخت هستند که پس از اتمام نصب می‌شوند.

اجرای پروژه رمپ خروجی یوسف آباد مستلزم تملک و آزادسازی است

او با اشاره به پروژه رمپ خروجی یوسف آیاد اظهار داشت: برای پروژه رمپ و خروجی یوسف آباد به طرف اتوبان پاسداران مناقصه برگزار شده بود. پیمانکار مشخص، تجهیز کارگاه صورت گرفته و آماده عملیات اجرایی و عمرانی بودیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز ادامه داد: باید آزادسازی و تملک‌ها توسط منطقه ۱ انجام شود که در این صورت ما نیز در اسرع وقت حاضریم تجهیز کارگاه کرده و عملیات عمرانی انجام شود.

شریفی همچنین پروژه تقاطع غیرهمسطح ارتش به آزادی را مهمترین پروژه این سازمان در سال جاری عنوان کرد و افزود: مناقصه این پروژه برگزار و پیمانکار نیز مشخص شده است. تجهیز کارگاه انجام یافته و بزودی عملیات اجرایی آغاز می شود تا با بهره برداری از این تقاطع غیرهمسطح مشکل گره ترافیکی در این مسیر برطرف شود.

او از پایدار سازی ترانشه اتوبان پاسداران، ادامه خیابان ۲۴ متری فرشته، پل تقاطع ناصری مقدم در خیابان نیایش و... را به عنوان دیگر پروژه های این سازمان نام برد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1396331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =