اجرای بیش از ۱۴۰۰ طرح اشتغال زا در خراسان جنوبی با همت بنیاد برکت

مدیر عامل بنیاد برکت کشور گفت: این بنیاد تاکنون در خراسان جنوبی با هزینه ۱۴۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ، هزار و ۴۷۰ طرح در مناطق محروم اجرا کرده، که برای هزار و ۴۱۰ نفر شغل ایجاد شده است.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان جنوبی، مدنی مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) امروز در بازدید از طرح‌های آسمان و سحاب این بنیاد در شهرستان نهبندان گفت: این فرصت‌های شغلی با اجرای ۳ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال‌زایی اجتماع محور در ۴۲۴ روستای این استان ایجاد می‌شود.

مدنی افزود: این بنیاد تاکنون در خراسان جنوبی با هزینه ۱۴۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، هزار و ۴۷۰ طرح در مناطق محروم اجرا که ۴ هزار و ۴۱۰ نفر را صاحب شغل کرده است.

وی گفت: در شهرستان نهبندان تا به امروز با اجرای طرح‌های اقتصادی سحاب و آسمان برای هزار و ۲۰۰ متقاضی، فرصت کسب و کار ایجاد شده و قرار است امسال هم با راه اندازی ۵۸۰ طرح دیگر برای هزار و ۷۵۰ نفر شغل ایجاد شود.

بنیاد برکت همچنین در نهبندان، اجرای ۶۰ طرح عمرانی از جمله ساخت ۲۹ مدرسه، ۷ مرکز فرهنگی مذهبی، ۴ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۶ طرح آب‌رسانی، ۳ طرح راه‌سازی و یک مجموعه ورزشی با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسانده و یا در حال ساخت دارد.

بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) امسال با اجرای طرح‌های توانمندسازی اقتصادی، برای ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر، کسب و کارهای خرد و خانگی ایجاد می‌کند.

مدیرعامل بنیاد برکت همچنین در دیدار با استاندار خراسان جنوبی گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات بنیاد برکت و روند پیشرفت طرح‌های اشتغال‌زایی و زیربنایی بنیاد در استان ارائه کرد.
محمدصادق معتمدیان، نیز ضمن قدردانی از این اقدامات، بر همکاری و همراهی تمامی داستگاه‌های اجرایی استان با بنیاد تاکید کرد.

بازدید از مراحل احداث مدرسه ۱۲ کلاسه شهید بصیری‌پور در بیرجند، قنوات مرمت شده و مسجد در حال احداث روستای مود، جلسه با فرماندار نهبندان و دیدار و گفتگو با مجری و تسهیل‌گران اشتغال‌زایی استان از دیگر برنامه‌های سفر مدیرعامل بنیاد برکت به خراسان جنوبی بود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1396367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =