۰ نفر
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
اعلام فراخوان کرونا روایت

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از اعلام فراخوان کرونا روایت: ثبت لحظه های ماندگار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  سید علی درخشان افزود: سازمان نظام پزشکی کشور در نظر دارد با هدف ثبت لحظه های ماندگار و ارج نهادن به ایثار و ایستادگی کادر بهداشت و درمان ایران در مقابله با کرونا، مجموعه ی کرونا روایت را در قالب های متعدد و متنوع هنری، ادبی و علمی با شعار "روایت شما از کرونا چیست" برگزار و ثبت نماید.
وی با بیان اینکه، این طرح تلاش ارزشمندی است برای ثبت لحظه های بزرگ افزود: در این طرح از خانواده بزرگوار بهداشت و درمان و همه سینماگران، عکاسان، نویسندگان، شاعران، طراحان، تصویرسازان، اهل قلم، اصحاب رسانه و تمام هنرمندان متعهدی که اخلاق و سلامت ایران دغدغه ی آنهاست و همه هموطنانی که مواجهه با این بیماری، به نحوی به تجربه ی زیسته ی آنها بدل شده است دعوت دوستانه شده است.
درخشان، همگرایی و هم افزایی هنرمندان و خانواده بهداشت و درمان کشور در راستای حفظ و ارتقای سلامت هموطنان، ترغیب هنرمندان و کادر بهداشت و درمان کشور به ثبت لحظه های ماندگار و درخشان در تاریخ سلامت ایران، شناسایی و تقدیر از فرهیختگانی که این لحظه های درخشان را هنرمندانه ثبت و ماندگار می کنند چه از میان هنرمندان چه از میان درمانگران و چه از میان بیماران و دیگرانی که به هر نحوی مواجهه به این بیماری به تجربه ی زیسته ی آنها بدل شده است را از دیگر اهداف کرونا روایت برشمرد.
به گفته وی، بخش های این فراخوان و شامل: کرونا به روایت سینما (فیلم موبایلی ، فیلم مستند ، فیلم کوتاه، ویدئو کلیپ، نماهنگ، پویانمایی ، سریال اینترنتی و فیلم داستانی)- کرونا به روایت ادبیات (داستان کوتاه، داستانک، روایت و شعر)- کرونا به روایت تصویر (عکس، طرح، کارتون، پوستر، خط و نقاشی )- کرونا به روایت رسانه (یادداشت و گزارش)- کرونا به روایت علوم انسانی سلامت(اخلاق پزشکی، فلسفه پزشکی، آموزش پزشکی و جامعه شناسی پزشکی )- کرونا به روایت پژوهش (ماهنامه علمی)- کرونا به روایت ایثار(درباره شهدای سلامت) - کرونا به روایت آموزش همگانی (تصویری، صوتی، مکتوب) - کرونا به روایت رادیو و تلویزیون (برنامه رادیویی، برنامه تلویزیونی)-کرونا به روایت مسئولیت اجتماعی(خیرین سلامت، فعالیت های داوطلبانه، اقدامات جهادی) می باشد.
وی در خصوص شیوه ثبت و ارسال آثار تصریح کرد: متقاضیان شرکت در کرونا روایت: ثبت لحظه های ماندگار باید با مراجعه به سامانه ی نظام پزشکی نسبت به تکمیل فرم تقاضا اقدام نمایند و نسخه های از اثر خود را در سامانه بارگذاری کنند و یا به دبیرخانه تحویل دهند.
وی متذکر شد، انجام ندادن این کار تا زمان مقرر به منزله ی انصراف از حضور تلقی خواهد شد، همچنین متقاضیان می توانند فایل های مورد نیاز برای ثبت نام را در سامانه کرونا روایت بارگذاری و یا از طریق ایمیل ارسال نمایند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: در صورتی که حجم فایل از سقف قابل قبول در سامانه (۵ مگابایت) بیشتر بود متقاضیان می توانند اثر خود را ضمن هماهنگی با دبیرخانه به خط تلفن ۰۹۳۹۹۸۱۸۳۸۳ تلگرام نمایند و یا روی نسخه ی دی وی دی با ذکر مشخصات کامل اثر به دبیرخانه تحویل دهند.
درخشان در هر صورت تکمیل فرم ثبت نام در سامانه را برای نهایی شدن ثبت نام ضروری دانست و افزود: آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار ۱۵ تیرماه ۹۹ می باشد.
وی در پایان آدرس دبیرخانه را در تهران خیابان کارگر شمالی بالاتر از جلال آل احمد، خیابان فرشی مقدم (شانزدهم) شماره ۱۱۹، سازمان نظام پزشکی کل کشور، طبقه سوم، دبیر خانه کرونا روایت / تلفن ۰۹۳۹۹۸۱۸۳۸۳ و ۸۴۱۳۸۳۹۲۰۳ و آدرس ایمیل ها را coronarevayat@gmail.com و coronarevayatt@gmail.com و وبسایت را : irimc.org اعلام کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1396572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =