کشف گردو و لوازم خانگی قاچاق و تریاک در شاهین‌شهر

ایسنا نوشت : فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، از کشف و ضبط گردوی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال، دو محموله اسپلیت خارجی به ارزش یک میلیارد ریال و ۱۴ کیلو تریاک جاساز در دو تلویزیون خارجی قاچاق در شهرستان، خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی،با تأکید بر برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان کالا، اظهار کرد: در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری در اتوبان اصفهان_کاشان ۲۴ گونیِ ۵۰ کیلویی گردو به ارزش یک میلیارد ریال کشف و ضبط و راننده به مراجع قضایی برای تشکیل پرونده و بررسی‌های بیشتر ارجاع داده شد.

وی، با تأکید بر مقابله با سودجویی مغرضان، رکود اقتصادی و افزایش بیکاری جوانان، خاطرنشان کرد: در پاسگاه مورچه‌خورت از بازرسی یک اتوبوس مسافربری ۷ دستگاه اسپلیت و از یک خودرو پراید ۳دستگاه اسپلیت به ارزش جمعاً یک میلیارد ریال کشف و ضبط شد و دو متهم دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، با بیان اینکه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی قاطعانه و جدی برخورد خواهد کرد، افزود: در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری عبوری از محورهای مواصلاتی شهرستان، دو دستگاه تلویزیون خارجی قاچاق کشف شد که ۱۴ کیلو و ۳۱۰ گرم تریاک به طرز ماهرانه‌ای در آن‌ها جاسازی شده بود که در نتیجه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1396661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =