فرمانده جدید بسیج سپاه ناحیه طبس معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده بسیج سپاه ناحیه طبس برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان جنوبی :  صبح امروز طی مراسمی سرهنگ خبازی فرمانده سابق بشرویه به عنوان فرمانده جدید بسیج سپاه ناحیه طبس معرفی شد و از خدمات سرهنگ فرحبخش  ثانی فرمانده پیشین قدردانی شد.

سرهنگ فرحبخش ثانی فرمانده پیشینبسیج سپاه ناحیه طبس  در این مراسم گفت: بسیج شهرستان طبس در حوزه‌ها و شرایط مختلف خدمت رسانی و اقدامات زیادی را انجام داده است.

او با اشاره به اینکه  در حوزه‌های ساخت و ساز و پزشکی  اقدامات ارزنده‌ای  صورت گرفته است افزود: در حوادث و بلایای طبیعی از جمله زلزله و سیل و همچنین مقابله با  بیماری منحوس کرونا  و اعزام گروه‌های جهادی  بسیج همیشه در خط مقدم بوده است.

فرحبخش ثانی ادامه داد: در عرصه هنری در طول این ۴ سال تعداد ۹ برنامه میدانی َساخته و به اجرا در آمد که با موضوعات مختلفی از جمله خطبه فدکیه، به رسم شهیدان، غدیر عملیات قدس ۲ و. بود.

فرمانده پیشین بسیج سپاه ناحیه طبس در زمینه فعالیت جبهه مقاومت طبس گفت:  تعداد یک دسته به عنوان مدافعان حرم اعزام شده و گردان‌های مختلفی از جمله امام علی، بیت المقدس و.... تشکیل شده است.

او اظهار کرد: در عرصه حفظ معنویت تلاش‌های زیادی از جمله یادواره‌های شهدا، کنگره شهدا و حلقه صالحین و برنامه‌های مختلفی برگزار شده است.

انقلاب ما یک انقلاب الهی است

سردار قاسمی فرماندهی سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی در این مراسم گفت:  سپاه باید در مقابل تمام کسانی که در مقابل انقلاب و رهبری ایستاده اند بایستد و برای حفظ انقلاب تلاش و حفاظت کنند.

او با اشاره به اینکه افتخار ما سپاهیان این است که خادم بسیجیان هستیم افزود: قدرت سپاه بر مردمی بودن آن است، سپاه با انقلاب به وجود امده با انقلاب رشد کرده و بالنده شد.

سردار قاسمی ادامه داد: سپاه اتش به اختیار عمل میکند و باید در شرایط حساس به درستی تصمیم بگیرد و  عمل کند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه شهر طبس  گفت: انقلاب یعنی دگرگونی و امام با انقلاب اسلامی چنان دگرگونی ایجاد کرد که  ریشه نظامی ۲۵۰۰ ساله را برچید.

او افزود: امام با تاسیس سپاه و تقویت آن نقش مهمی در حفظ انقلاب را به راه انداخت و کار به جایی رسید که امام گفت‌ای کاش من هم یک پاسدار بودم و این امر در طول انقلاب و جنگ و سازندگی و فرهنگی نمایان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین  محمدی امام جمعه شهر طبس گفت: در زمان  فرماندهی سرهنگ فرحبخش ثانی اقدامات خوبی توسط سپاه و بسیج انجام شده که در مواردی مانند ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مسئله گردشگری و ورزش بانوان مشهود بوده است.

او افزود: در زمینه رزمایش مواسات علاوه بر خدمت رسانی در زمینه تولید ماسک و دستکش و ضد عفونی تعداد ۹۰۰۰ بسته معیشتی توزیع شد که اگر سپاه نبود چشم نیازمندان منتظر میماند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1396683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =