۰ نفر
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
کاهش ۸ درصدی ولادت در خراسان جنوبی

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در خراسان جنوبی ۱۵ هزار و ۴۶۱ ولادت ثبت شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال ۹۷، ۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان جنوبی : «علیرضا مهراور» در بیرجند اظهار کرد: در سال ۹۸، ۱۵ هزار و ۴۶۱ فقره ولادت ثبت شده است که از این تعداد هفت هزار و ۸۹۲ نفر پسر و هفت هزار و ۵۶۹ نفر دختر بوده اند.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی افزود: ولادت در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال ۹۷، ۸ درصد کاهش داشته است.

مهرآور ادامه داد: از تعداد ۱۵ هزار و ۴۶۱ واقعه ولادت ثبت شده، ۱۰ هزار و ۳۰۶ واقعه شهری و پنج هزار و ۱۵۵ واقعه ولادت روستایی بوده است.

وی  با اشاره به فوتی های ثبت شده در خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون چهار هزار و ۶۰۵ واقعه فوت ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال ۹۷، ۶.۲ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی ادامه داد: از این تعداد ۲ هزار و ۱۷۷ واقعه شهری و یک هزار و ۸۸۸ واقعه روستایی و ۲ هزار و ۲۰۷ مرد و یک هزار و ۸۵۷ فوت زن ثبت شده است.

مهراوربا بیان اینکه تا دهه اول خردادماه سال جاری، ۵۴۷ هزار  و ۵۱۷ نفر برای دریافت کارت هوشمند ثبت نام و اقدام کرده اند، گفت: در این مورد پوشش ۹۳.۶ درصدی داشته ایم.

وی تصریح کرد: از ابتدای طرح مکانیزه کردن شناسنامه های بالای ۱۵ سال در استان، ۶۳۰ هزار و ۴۷۸ فقره شناسنامه مکانیزه صادر شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1396706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =