مرگ کارگر ۳۲ ساله معدن بر اثر سقوط دستگاه سنگ شکن

فرمانده انتظامی شهرستان "شازند" از فوت یک کارگر۳۲ ساله و نیز مجروح شدن یک کارگر ۴۰ ساله بر اثر سقوط ناگهانی نوار نقاله دستگاه سنگ شکن در هنگام کار بر روی آن در معدنی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مرکزی :  سرهنگ"محمد عقیل سلگی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۱:۵۷روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت سامانه ۱۱۰ مبنی بر سقوط نوار نقاله دستگاه سنگ شکن در یک معدن استخراج مواد اولیه سیلیس در روستای دولت آباد شهرستان شازند، بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی، در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی یادآور شد: با بررسی به عمل آمده مشخص شد، مردی ۳۲ ساله در هنگام کار در این معدن، براثر سقوط ناگهانی نوار نقاله دستگاه سنگ شکن دردم فوت و دیگر مرد۴۰ ساله این معدن نیز به شدت مجروح و از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده است.

وی خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی جسد متوفی با تشکیل پرونده برای بررسی های لازم به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "شازند" در پایان به عموم کارگران توصیه کرد تا همواره نکات ایمنی را رعایت کرده و قبل از شروع کار با استفاده مناسب از وسایل ایمنی لازم، از وقوع هرگونه حوادث غیرمترقبه پیشگیری کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1396714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =