طرح نصر ۲۵ در استان اصفهان اجرایی شد/برخورد با ۶۹هزار خودروی هنجارشکن

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ضمن اشاره به اجرای طرح نصر ۲۵ در استان اصفهان گفت: این طرح با هدف برخورد با خودروهای هنجارشکن اجرایی شد و بیش از ۶۹هزار خودرو مشمول جریمه شدند.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان : سرهنگ محمدرضا محمدی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک و رصد تصادفات شهرستان اردستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص تلفات جاده‌ای اظهار داشت: تمام مسئولان در حوزه جاده‌ای همچون اداره راهداری و خودروسازان باید تلاش کنند تا تصادفات کمتری انجام شود و هر تصادفی که انجام می‌شود همه در برابر آن مسئول و پاسخگو هستند.

وی ضمن اشاره به نقش مهم تمامی نهادها در حل مشکل ترافیک افزود: تمامی سازمان‌ها به صورت مستقیم در موضوع ترافیک نقش دارند اما پلیس در خط مقدم آن قرار دارد و انتظار می‌رود تا تمامی سازمان‌های ذینفع نقش خود را بررسی و نسبت به آن توجه ویژه‌ای را داشته باشند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در تصادفات نباید فقط به خطای راننده توجه کرد بلکه باید زیر ساخت‌ها را نیز بررسی کرد که بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی تمامی سازمان‌های دخیل در موضوع باید جوابگوی اتفاقات افتاده در این زمینه باشند تا حق‌الناسی به گردنشان باقی نماند.

وی ابراز داشت: پلیس هوشمند از وظایف پلیس راهور است تا با تمام امکانات به روز در خدمت مردم باشد و با هوشمندسازی که  در دستور کار پلیس قرار گرفته ۱۳ خودرو مکانیزه ثبت تخلفات در شهر اصفهان آماده شده تا تخلف رانندگان متخلف را در سطح شهر ثبت کند.

محمدی بیان کرد: شهر کاشان نیزبا تدارک دیده شده تعداد سه دستگاه خودرو ثبت تخلفات را فراهم کرده تا با خاطیان رانندگی و ثبت تخلفات با آن‌ها برخورد شود و یکی از نیازهای شهرستان اردستان در حوزه ترافیکی نیز دوربین ثبت تخلفات است که باید در اسرع وقت نسبت به تهیه آن اقدام شود.

وی ضمن اشاره به عوامل بروز تصادفات در استان اصفهان و شهرستان اردستان تصریح کرد: سرعت غیر مجاز عامل عمده تصادفات است که شهرستان اردستان باید در حوزه هوشمندسازی قدمی را بردارد تا موجب کاهش تصادفات در این زمینه باشیم.

محمدی گفت: آمار افراد فوتی در سال ۱۳۸۴ به ۲۸ هزار نفر رسید که با فرهنگ‌سازی و همچنین بکارگیری پایش تصویری این آمار در حال حاضر به ۱۷ هزار نفر کاهش پیدا کرده است و موتور سواران بیش از ۶۰ درصد از تخلفات رانندگی را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ضمن اشاره به اجرایی شدن طرح نصر ۲۵ در استان اصفهان تصریح کرد: با اجرای این طرح طی دو ماه اخیر ۶۹هزار خودرو هنجارشکن جریمه شدند به نحوی که تنها در شهر اصفهان بیش از هفت هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو در این طرح مشمول جریمه شدند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =