مارول از پلیس ضد شورش آمریکا شکایت می‌کند

تسنیم نوشت: به کارگیری نماد فیلم «پانیشر» توسط پلیس باعث اعتراض کمپانی‌ صاحب آن به پلیس آمریکا شد.

در روزهای ناآرامی در آمریکا، به کارگیری نماد فیلم سینمایی «پانیشر» توسط پلیس بر روی لباس و اسلحه‌هایشان منجر به واکنش کمپانی سینمایی مارول شد.

این کار که به منظور ایجاد رعب و وحشت برای معترضان استفاده شده است، باعث شد که مارول در گفت‌وگوی خود با یکی از رسانه‌های خارجی بگوید که هرگونه استفاده‌ بدون مجوز از لوگو را جدی می‌گیرد و همان‌گونه که صفحه‌ رسمی توئیتر «مارول اینترتینمنت» یکشنبه ۳۱می اعلام کرد، با تبعیض نژادی مقابله می‌کند: «ما در مقابل تبعیض نژادی می‌ایستیم. از همه‌شمولی حمایت می‌کنیم. از کارکنان، نویسندگان، خالقین آثار و تمام اعضای جامعه‌ سیاه‌پوستان حمایت می‌کنیم. باید متحد باشیم و صدای اعتراض را به گوش همه برسانیم.» مارول سپس ۵ میلیون دلار به سازمان‌های غیرانتفاعی حامی عدالت اجتماعی اهدا خواهد کرد.

به گفته رسانه‌ها گری کانوی، خالق شخصیت «پانیشر» هفته‌ گذشته در صفحه‌ توئیترش اعلام کرد که قصد دارد لوگوی جمجمه‌ این شخصیت را به عنوان نماد عدالت علم کند نه اعمال خشونت. او گفت می‌خواهد با کمک هنرمندان رنگین‌پوست فعال در حوزه‌ کتاب‌های مصور برای جنبش «جان سیاه‌پوستان مهم است» کمک مالی جمع‌آوری کند و این لوگو را پس بگیرد.

کانوی می‌نویسد: «به دنبال هنرمندان رنگین‌پوست عرصه‌ کتاب‌های مصورم تا با همکاری آن‌ها در پروژه‌ جمع‌آوری کمک مالی برای «جان سیاه‌پوستان مهم است» لوگوی جمجمه‌ پانیشر را به عنوان نماد عدالت نه فشار پلیس پس بگیریم.»

او در ادامه به این نکته مهم اشاره می‌کند که نماد پانیشر حتماً نماد عدالت نیست اما نباید به عنوان نماد فشار توسط پلیس استفاده شود.

۲۵۸۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =