مهد کودکهای استان چهارمحال وبختیاری بارعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شود

سرپرست اداره کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری از فعالیت مهدهای کودک استان از روز شنبه ۲۴ خرداد ماه با یک چهارم ظرفیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، معصومه محمدی"  با اشاره به مصوبه ستاد مقابله با کرونا در سطح کشور و استان به منظور جلوگیری از فعالیت غیرقانونی مهدهای کودک در دوران شیوع کرونا، افزود: مدیران مهدهای کودک باید براساس پروتکل‌ و دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی، رعایت بهداشت و ضدعفونی کردن مهدهای کودک به صورت روزانه اقدام به بازگشایی و پذیرش کودکان کنند.

سرپرست بهزیستی استان خاطر نشان کرد: در پذیرش کودکان،  اولویت پذیرش با خانواده‌های شاغل است و مهدهای کودک ملزم به تب سنجی کودکان و مربیان به محض ورود به مهد می باشند.

محمدی گفت: والدین کودکان نباید وارد فضای کودکان شوند و ورود و خروج کودکان با زمانبندی به گونه‌ای باید باشد، که منجر به ازدحام نشود.

محمدی گفت: در زمان تعطیلی مهدهای کودک هیچ گزارش مستندی مبنی بر پذیرش کودک در مهدهای کودک و یا راه‌اندازی مراکز غیرقانونی در استان دریافت نشده است.

به گفته وی،  در استان ۳۶۰ مهدکودک با حضور بیش از ۱۰ هزار کودک زیرنظارت بهزیستی استان فعال است که از این تعداد ۱۱۰ روستا و مابقی مهدهای کودک در مناطق شهری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =