مهدی تاج مقصر قرارداد ترکمنچای فدراسیون با ویلموتس از نگاه کاربران خبرآنلاین

قرارداد حاشیه‌ساز ویلموتس با فدراسیون فوتبال وارد فاز جدیدی شده است و حالا کاربران خبرآنلاین معتقد هستند پولی که صرف ویلموتس شد ارزشش را نداشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ماجرای قرارداد میلیون دلاری مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران و غرامتی که او قرار است بگیرد خیلی ها را وادار به واکنش کرده است،از جمله مهدی تاج رییس سابق فدراسیون فوتبال که یکی از نفرات اصلی در آوردن سرمربی بلژیکی به ایران بوده است.
با این حال تاج در گفت و گویی منکر خیلی از مسائل شد و حتی عنوان کرد که موسسه فرهنگی ایران و هلند با مطلع بودن وزیر ورزش و جوانان باعث امضای چنین قراردادی شده اند.
از شما خواستیم نظر بدهید که تا چه اندازه با حرف های مهدی تاج در جریان قرارداد تقریبی روزی 500 میلیون تومان موافق هستید و در ادامه به بعضی از نظرها نگاهی خواهیم انداخت.

علی نوشت: خیر - به هیچ وجه موافق نیستم . مگه میشه رایزن فرهنگی یک کشور سرمربی تیم ملی انتخاب کنه ؟؟؟؟؟؟ واقعا آقای تاج چه فکری میکنه ؟؟؟؟؟

کاربری دیگر نوشت: اگه ویلموتس موفق میشد، همه میگفتن "من آوردمش:، من عامل قرارداد بستن با ویلموتس بودم. از جمله همین آقای تاج. حالا که گند زده و میلیون ها دلار از پول بیت المال هم به خاطرش هدر رفته، همه دارن میگن "کی بود کی بود من نبودم!"

شکور نوشت: رئیس فدراسیون کاره ای نیست. وقتی بدهی بالای برانکو پرداخت و همزمان یحیی رو مفت از چنگ پدیده درآوردن همه مطمئن شدن وزیر میخواد باز هم تیمش (پیروزی)هر جوری که هست قهرمان بشه.

کاربری دیگر نوشت: به جای این همه خرج بی فایده برای تیم های بزرگسالان با یک دهم همین هزینه برای تیم های پایه میشه اینده فوتبال رو بیمه کرد.چرا الگوی والیبال و حرکت پایه ای که در اونجا زده شد رو در فوتبال پیاده نمی کنن؟؟؟؟صحبت ای اقای تاج به عنوان مسیول فدراسیون عذر بدتر از گناه هست و متاسفانه هیچکس هم ایشون رو بابت اتش زدن پول بیت المال بازخواست نکرده

کاربری معتقد است: 1- در زمان انتخاب سرمربی، روزانه ده ها نهاد و ارگان و شخص با فدراسیون تماس می گیرند تا مربی معرفی کنند. ولی مسئولیت تمامی اینها با فدراسیون است، همانطور که برای عدم بازنشستگی از فیفا مدد می گیرد برای مربی هم همین کار را بکند. 2- وزیر نوشته جهت بررسی، ننوشته که حتما با اینها قرارداد ببند. 3- حالا فرض را بگذاریم بر اینکه فدراسیون مجبور بوده، خوب در آن لیست نام دو مربی بسیار خوب دیگری هم بوده چرا سراغ آنها نرفته؟ 4- علی کریمی سالها پیش گفت اساسنامه فدارسیون به تایید فیفا و دولت نرسیده و ساکت می گفت رسیده، و امروز معلوم شده که تاییدیه نداشته؛ آیا این فدراسیون راست می گوید؟

امیر نوشت: فرض کنیم باید ویلموتس مربی می شده و رنار و لوپتگی هم گزینه خوبی نبوده اند، چرا با ویلموتس ترکمان چای بستند؟ خوب با همین وضعیت که کیروش خیلی بهتر بود.

کاربری دیگر نوشت: همه مسئولان زیربط از وزیر ورزش گرفته تا تاج در این قضیه دخیل هستند. اگر ویلموتس از طرف وزیر پیشنهاد و تحمیل شده و تاج مخالف بوده نباید زیر بار میرفت. ضمنا منتظر پاسخ وزیر ورزش به ادعاهای تاج هستیم.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
    3 0
    مقصر تاج نیست.. مقصر طرفدارهای یه تیم خاص و صد البته وزارت ورزش رنگی ماست که باعث شدن موفقترین مربی بعد انقلاب ایران ازدست بره و فدراسیون از همه جا مونده تن به قرارداد با ویلموتس بده.. مقصر طرفداران پرسپولیس و شخص وزیر و صد البته خود آقا میثاقی و میهمانانش در اون دوران هستند