۰ نفر
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
قارچ گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟

قارچ گانودرما با نام علمی گانودرما لوسیدوم نوعی قارچ با خواص درمانی و شفابخش می‌باشد و از چندین هزار سال قبل در طب سنّتی مورد استفاده قرار گرفته است. خواص بیشمار این قارچ به دلیل وجود ترکیبات مغذّی مختلف در ساختار آن می‌باشد و این ویژگی موجب شده است تا امروزه از این قارچ برای درمان بیماری‌های مختلفی همچون: دیابت، چاقی و اضافه وزن، سرطان، ویتیلیگو یا پیسی، پسوریازیس، کبد چرب و ... استفاده شود.

دانشمندان با استفاده از آزمایشات علمی دقیق تاکنون بیش از 400 نوع مادّه‌ی موثّر از جمله انواع پلی ساکاریدها، تری ترپنوئیدها، پروتئین‌ها، استروئیدها و اسیدهای چرب را در ساختار قارچ گانودرما شناسایی کرده‌اند که هرکدام از این ترکیبات تاثیر بخصوصی را بر روی قسمت‌های مختلف بدن انسان می‌گذارند و با مکانیزم‌های مختلف موجب افزایش توانایی بدن در مقابله با بیماری‌های مختلف و تقویت سیستم ایمنی می‌شوند. برای آشنایی بیشتر پیشنهاد میکنیم مقاله قارچ گانودرما چیست را مطالعه نمایید و با این قارچ بیشتر آشنا شوید.

قیمت قارچ گانودرما

بسیاری از عزیزان سوالاتی را در رابطه با قیمت این قارچ اسرار آمیز در ذهن خود دارند و به دنبال دلیل اختلاف قیمت قارچ گانودرما در فروشگاه‌های مختلف هستند. بدون شک کیفیّت قارچ فروخته شده مهم‌ترین علّت متفاوت بودن قیمت این قارچ در سطح بازار می‌باشد ولی عوامل دیگری نیز در این مسئله دخیل هستند.

بسیاری از کسانی که امروزه در زمینه‌ی پرورش و فروش این قارچ در حال فعّالیت هستند اطّلاعات زیادی را در رابطه با این قارچ ندارند و از درک صحیحی نسبت به اصول پرورش و نگهداری از این قارچ برخوردار نیستند و این مسئله موجب شده است تا قارچ‌های تولید شده توسّط این افراد از کیفیّت مناسبی برخوردار نباشند و این قارچ‌ها با قیمت ارزان‌تری به مشتریان ارائه شوند. با این حال، عوامل مختلفی همچون: میزان اعتبار و شهرت فروشنده، میزان ناخالصی قارچ گانودرما و شرایط نگهداری و کیفیّت بسته‌بندی این قارچ نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار در این زمینه هستند.

تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت

همان‌گونه که قبلاً به آن اشاره شد، قارچ گانودرما به دلیل برخورداری از ترکیبات مختلف توانایی بدن در مقابله با عوامل بیماری‌زا را افزایش می‌دهد. دیابت یکی از بیماری‌های شایع در جوامع مختلف و ماشینی امروزی است و تاکنون تحقیقات گسترده‌ای در زمینه‌ی تاثیر این قارچ بر روند درمان این بیماری انجام شده است.

تحقیقات صورت گرفته در زمینه تاثیر قارچ گانودرما و دیابت ثابت کرده‌اند که مصرف این قارچ دوره‌ی درمان دیابت را به میزان قابل توجّهی کوتاه‌تر می‌کند و با کاهش علائم آزار دهنده‌ و کنترل پیشرفت این بیماری، تحمّل دوره‌ی درمان و کیفیّت زندگی افراد را بهبود می‌بخشد. بنابراین، چنانچه شما نیز به این بیماری خطرناک که یکی از علل اصلی ابتلا به بیماری های گوناگون مانند آسیب های کبد و کلیه، بیماری های چشمی و حتی نقص عضو می‌باشد؛ دچار هستید، می‌توانید با تهیه و مصرف قارچ گانودرما از مزایای گفته شده بهره‌مند شوید و زندگی سالمی را در پیش بگیرید.

آشنایی با شرکت ایران گانودرما

ایران گانودرما یکی از شرکت‌های بسیار معتبر و شناخته شده در زمینه‌ی تولید و فروش قارچ گانودرما می‌باشد و با تلاش و پشتکار فراوان موفّقیت چشم‌گیری را در این زمینه کسب کرده است. این برند موفّق و سرشناس همواره در تلاش بوده است تا بهترین و باکیفیّت‌ترین محصولات و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و به همین دلیل است که همواره مورد اعتماد مشتریان بوده است.

این شرکت خوشنام و خوش آتیه فعّالیت خود را از پاییز سال 1396 آغاز کرده است و از آن زمان تاکنون با ارائه‌ی بهترین خدمات و محصولات به موفّق شده است تا کارنامه‌ی مناسبی را از عملکرد خود در زمینه‌ی تولید و فروش بدون واسطه‌ی قارچ گانودرما به ثبت برساند.

ویژگی‌های بارز شرکت ایران گانودرما

  • تولید و فروش بدون واسطه‌ی قارچ گانودرما

مجموعه‌ی ایران گانودرما یکی از اوّلین شرکت‌هایی است که در زمینه‌ی تولید و فروش بدون واسطه‌ی قارچ گانودرما در ایران فعّالیت دارد و جزء پیشتازان این عرصه در ایران محسوب می‌شود. این شرکت موفّق با کمک متخصصان خود و استفاده از اصولی‌ترین متدهای پرورش و بسته بندی قارچ موجب افزایش خارق‌العادّه‌ی کیفیّت قارچ گانودرما شده است و به دلیل فروش بدون واسطه‌ی محصولات توانسته است تا قیمت تمام شده‌ی این محصولات را به میزان قابل توجّهی کاهش دهد. همچنین، این شرکت در زمینه‌ی فروش قارچ شیتاکه که یکی دیگر از قارچ‌های پرخاصیت می‌باشد نیز فعّالیت دارد و توانسته است تا در این زمینه نیز رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

  • برخورداری از تیم پشتیبانی قدرتمند

کسب رضایت مشتریان همواره سرلوحه‌ی کار شرکت ایران گانودرما بوده است و این شرکت آماده‌ی پاسخگویی به سوالات عزیزان در زمینه‌ی تولید، خرید و مصرف قارچ گانودرما می‌باشد. شما برای بهره‌مندی از این مشاوره می‌توانید با شماره‌های تماس این مجموعه از روزهای شنبه تا پنجشنبه تماس برقرار نمایید و ابهامات موجود در ذهن خود در زمینه‌ی قارچ گانودرما را برطرف کنید.

  • تضمین اصالت قارچ گانودرما و ارسال سریع محصولات

همان‌گونه که قبلاً به آن اشاره شد، مجموعه ایران گانودرما یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه‌ی تولید و فروش قارچ گانودرما می‌باشد و به همین دلیل است که این شرکت کیفیّت تمامی محصولات خود را تضمین می‌نماید و در صورت اثبات بی کیفیّت بودن قارچ‌های ارائه شده به مشتریان حاضر است تا میزان 10 برابر هزینه‌ی پرداخت شده را به مشتریان بازگرداند و این مسئله نشان دهنده‌ی اعتماد بالای تولید کننده‌ی این قارچ‌ها به محصولات خود می‌باشد. همچنین، تمامی سفارشات مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده سازی و ارسال می‌شوند و شما قارچ گانودرما خریداری شده را در بسته‌بندی مناسب و باکیفیّتی دریافت خواهید کرد.

  • استفاده از باکیفیّت‌ترین بذرها و فروش بهترین قسمت قارچ گانودرما به مشتریان

شرکت ایران گانودرما از بهترین و مرغوب‌ترین بذرها برای پرورش قارچ گانودرما بهره ‌می‌برد و به همین دلیل است که کیفیّت قارچ‌های این مجموعه بسیار بالاتر از سایر قارچ‌های موجود در بازار می‌باشد و قرارگیری این ویژگی در کنار ویژگی‌های دیگری همچون پرورش قارچ‌ها در بهترین و مجهّزترین سالن‌های پرورش قارچ موجب شده است تا کیفیّت قارچ‌های این مجموعه به میزان قابل توجّهی افزایش یابد.

همچنین، لازم به ذکر است که مجموعه ایران گانودرما تنها کلاهک قارچ‌های گانودرما که حاوی هاگ‌های این قارچ می‌باشند را به فروش می‌رساند زیرا تنها این قسمت از قارچ دارای خواص ذکر شده می‌باشد و ساقه‌ی قارچ خاصیّتی را ندارد و این مسئله نشان دهنده‌ی انصاف کاری بسیار بالای این شرکت است و در واقع، شما با پرداخت پول کم‌تر از خواص بیشتری برخوردار خواهید شد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397833