استاندار: یک هزار و ۹۲۰ کلاس در قالب ۳۱۴ پروژه توسط خیران در همدان اجرا شده است

استاندار همدان گفت: ۲۰۴ خیر تنها در مدرسه سازی فعالیت مستقیم دارند و یک هزار و ۹۲۰ کلاس را در قالب ۳۱۴ پروژه خیران اجرا کردند و با سخاوت در اختیار فرزندان قرار دادند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی با اعلام اینکه ۵۰ درصد فضاهای آموزشی این استان در سال گذشته با مشارکت خیران مدرسه‌ساز احداث شده است، افزود: خیران استان همدان توانسته‌اند تاکنون، ۲۰۰ و ۲۲ هزار متر مربع فضای آموزشی بسازند.

استاندار همدان که در دیدار با وزیر آموزش و پرورش که در حضور خیرین مدرسه ساز استان و اعضا کارگروه طرح تحولی توسعه مشارکت‌ها (آجر به آجر) سخن می گفت، خاطرنشان کرد: هشت هزار و ۷۰۴ خیر حقیقی و حقوقی در استان همدان در امر مدرسه سازی حضور دارند.

وی با تاکید براینکه طرح آجر به آجر اقدامی ارزشمند و خداپسندانه است و همدان استانی پیشرو در امر مدرسه‌سازی است، تصریح کرد: با اتکا به فکر بلند و همت دولت تدبیر و امید زمینه‌ای به‌وجود آمده تا هرکسی با هرتوانی در امر خیر مدرسه‌سازی مشارکت داشته باشد.

شاهرخی اضافه کرد:  طرح آجر به آجر، یک طرح بسیار هوشمندانه و خداپسندانه است و بدون شک این طرح در کیفیت و کمیت مدرسه‌سازی در کشور بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =