مقاوم‌سازی بیش از ۶ هزار مسکن روستایی چگنی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: تاکنون چهار هزار واحد مسکن روستایی در شهرستان چگنی مقاوم‌سازی شده و عملیات ۲ هزار واحد دیگر نیز در دست اقدام است.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، مسعود رضایی در بازدید از روند مقاوم سازی واحدهای مسکونی چگنی، اظهار کرد: همچنین باتوجه به انعقاد تفاهم نامه مشترک بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان برنامه و بودجه کشور و استانداری لرستان ۲هزار واحدمسکن روستایی محرومین در استان احداث می شود که چگنی در این راستا پیشتاز است.

وی با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی احداث واحد مسکن محرومان در چگنی ادامه داد: بر اساس پیش بینی های انجام شده این واحدها مدت یکسال احداث و تحویل داده می شود.

رضایی تصریح کرد: همزمان با بازسازی نقاط آسیب‌دیده از سیل سال گذشته در سطح استان حدود هفت هزار و ۶۰۰  سهمیه واحد در قالب بهسازی مسکن روستایی استان با ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات آغاز شده و در دست اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان همچنین گفت: ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی در قالب بازسازی واحدهای سیل‌زده و طرح ویژه مسکن در استان احداث شده است.

رضایی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۳ هزار واحد روستایی لرستان مقاوم سازی و بهسازی شده ادامه داد: عملیات مقاوم‌سازی ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن روستایی استان در حال انجام است که با تحقق این مهم درصد مقاوم‌سازی مسکن روستایی استان از ۶۷ به ۸۰ درصد می‌رسد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =