امام جمعه همدان: افزایش بی‌رویه نرخ مسکن و اجاره‌بها سبب نارضایتی مردم شده است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نظارت بر بازار مسکن ضعیف است، دستگاه قضائی به مسئله ورود پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی، صبح امروز در جلسه بررسی دلیل افزایش قیمت مسکن در همدان گفت: دستگاه‌های مسئول باید ملاک مناسبی برای افزایش اجاره‌بها تعیین کنند تا در صورت رعایت نکردن آن توسط افراد، دادستانی بتواند ورود پیدا کند.

 امام جمعه همدان بحث مسکن را از مسائل مهم جامعه دانست و افزود: افزایش بی‌رویه نرخ مسکن و اجاره‌بها سبب نارضایتی مردم شده و این موضوع در همدان بیشتر احساس می‌شود.

آیت الله شعبانی خاطرنشان کرد: همدان جزء استان‌های اول در زمینه گرانی مسکن به شمار می‌رود و بسیاری از صاحبان املاک با افزایش اجاره‌بها و فشار به مستأجر سعی در جبران هزینه‌های تحمیل شده ناشی از تورم و گرانی در بخش‌های دیگر هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بر ضرورت رعایت مواسات و انصاف نسبت به مستأجران تاکید کرد و گفت: نهادهای نظارتی با مراقبت جدی بر بازار مسکن، اجازه افزایش بی‌رویه اجاره‌بها و قیمت زمین و مسکن را ندهند.

وی تصریح کرد: همه ما در برابر مردم مسئول هستیم و باید جلوی وارد آمدن فشار اقتصادی به آن‌ها را بگیریم به همین دلیل باید راهکاری برای برطرف کردن معضل مسکن اندیشیده شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =