روایت توئیتری علیرضا معزی از یک رویداد بزرگ در تاریخ صنایع و معادن کشور

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری در توئیتی نوشت: تولید ‎فولاد در دولت ‎روحانی به ۲ برابر رسیده است و این رویداد بزرگی در تاریخ صنایع و معادن ایران است.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت؛ «‏در ایام ‎کرونا و فاصله‌گذاری فیزیکی که سفر به استان‌ها و مراسمات معمول در رویداد افتتاح پروژه‌ها ممکن نیست، هفته‌هاست که پنجشنبه‌های رئیس جمهوری، ‎پنجشنبه‌های افتتاح بوده‌اند. در دوره‌ سخت ‎تحریم، این پنجشنبه‌ها گواهی می‌دهند ایران به کارگاه بزرگی برای ‎تولید تبدیل شده است.

‏امروز پروژه‌هایی ۴۸۰۰ میلیارد تومانی با اشتغال ۱۲۷۰ نفر افتتاح شد؛ از طرح‌های تولید لوازم خانگی در اصفهان تا طرح‌های معدنی کنسانتره سنگ آهن و گندله آهن در خراسان رضوی. پنجشنبه‌ی افتتاح دیگری که ایران را به رتبه هشتم تولید فولاد در جهان رساند و گامی بلند بود برای تحقق ‎جهش تولید.

‏رئیس جمهوری از نشانه‌های امیدبخش کامل شدن زنجیره‌ی ‎فولاد در ایران، از ‎معدن تا تولید، گفت؛ ‎روحانی قاطعانه گفت که معادن باید آزاد شوند، معادنی که روی کاغذ واگذار شده‌اند، معادنی که حبس شده‌اند، باید به مردم واگذار شوند یا در ‎بورس عرضه شوند؛ معادنی که سرمایه‌ی اشتغال خواهد بود.

‏تولید ‎فولاد در دولت ‎روحانی به ۲ برابر رسیده است و این رویداد بزرگی در تاریخ صنایع و معادن ایران است.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398473

برچسب‌ها