شفافیت و شایسته سالاری مهم ترین راهبرد سازمان منطقه آزاد کیش

یکی از مهم ترین راهبردهای سازمان منطقه آزاد کیش در دوره مدیریت دکتر غلامحسین مظفری، اجرای برنامه های کارشناسی شده با هدف تقویت بنیه اقتصادی و ایجاد زمینه های پایدار رشد مولد، در این جزیره زیبا بوده است .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در کیش ، یکی از مهم ترین راهبردهای سازمان منطقه آزاد کیش در دوره مدیریت دکتر غلامحسین مظفری، اجرای برنامه های کارشناسی شده با هدف تقویت بنیه اقتصادی و ایجاد زمینه های پایدار رشد مولد، در این جزیره زیبا بوده است که بر این اساس، در تمامی انتصابات صورت گرفته در این دوره، شایسته سالاری به عنوان مزیت اصلی در نظر گرفته شده تا مدیران تلاشگر و با انگیزه در فضایی رقابتی و البته سالم بتوانند به تحقق اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری جامه عمل بپوشانند.

‎نگاهی به اسامی و پیشینه مدیران فعال در سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه نشان می دهد کارامدی و پاکدستی معیار بقای مدیران از دوره قبل و حضور برخی چهره های تازه بوده است و خوشبختانه برکات خود را در همین مدت کوتاه مدیریت نشان داده است.

‎اخیرا در فضای مجازی، برخی با دستاویز قراردادن یک انتصاب جدید در یکی از شرکت های زیر مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش، به یک مورد از دهها سابقه این مدیر جوان منصوب شده در زمینه فعالیت های هنری اشاره کرده و انگ هایی را درباره رویکرد سازمان مطرح نموده که به گواه بسیاری از ناظران ،خلاف واقع و از حقیقت به دور است.

‎بنظر می رسد که نقد و داوری ما در زمینه ای باید طبق سیره بزرگان دین با در نظر گرفتن انصاف و رضای پروردگار باشد و خدای نکرده کاری نکنیم تا با یک اطلاعات نادرست، مخدوش و هدایت شده از سوی منبعی مغرض، آب به آسیاب دشمن بریزیم.

‎معیار قضاوت هر مدیری باید معطوف به کارکرد و عملکرد او باشد. در مورد اخیر نیز با توجه تجربیات یکی از مدیران جوان و علاقمند به تعالی ‌وپیشرفت کشور که در دوره مدیریت خود در سازمان فعالیت قابل دفاعی داشته، بنا به نیاز و ضرورت به مدیریت یکی از شرکت‌های تابعه منصوب شده است؛ این ملاک مغایرتی با این موضوع ندارد که فردی در گذشته، علاقمند به فعالیت های فرهنگی هنری بوده باشد.

‎ما باید دیدبان انقلاب و نظام باشیم و کژتابی ها را برنتابیم. در عین حال به گونه ای عمل نکنیم که این همه دستاورد و موفقیت را مد نظر نداشته و به آنها نپردازیم.سازمان منطقه آزاد کیش، به عنوان یکی از الگوهای توسعه در کشور، با تایید مراجع ذیصلاح در دولت محترم ، اقدامات اساسی و ماندگاری در اتصال و پیوند بازار سرمایه با مناطق آزاد داشته که نتایج آن در سال‌های بعد بیش از پیش نمایان می شود. این نهاد حاکمیتی، رعایت قوانین را در تمامی فعالیت ها مدنظر داشته و با رصد منصفانه دست اندرکاران، از سرعت خدمت رسانی توام با سلامت مدیرانش به ذینفعان دفاع کرد و سعی می کند در تله حواشی و اقداماتی که انگیزه دلسوزان را از بین می برد، نیفتد.

‎در پایان برای شفاف سازی بیشتر و اقناع عزیزان با دعوت از افرادی که به هر دلیل دچار شبهه و پرسشی هستند، براین نکته تاکید می کنیم که امروزه گناهی بزرگتر نیست که در میان مردم خوب کشورمان و افکار عمومی بی اعتمادی و شکاف ایجاد شود. بیاید کمی دوستانه تر به موضوع نگاه کنیم. از اینکه مثل روزهای نخست انقلاب در بسیاری از بخش ها از ظرفیت نیروهای جوان و انقلابی استفاده کنیم، نگران نباشیم. بگذاریم به فرموده امامان معصوم، ایشان را از میوه هایشان بشناسیم نه از ریشه هایشان.

‎بنا بر بیانیه رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب، باید مراقب باشیم تا جمهوری اسلامی با رویش های تازه و با مراقبت عمومی از آرمان‌های انقلاب بتواندظرفیت های مادی و معنوی کشور را بیش از پیش متبلور سازد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1398816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =