خبرگزاری فارس نوشت:عضو مستعفی تشکل غیرقانونی جامعه وعاظ ولایی ناگفته‌هایی از حضور خود در جامعه وعاظ ولایی و برنامه‌ چهره جنجالی دولت برای این تشکل را مطرح کرد.

حسین دقیقی با بیان اینکه با هدف کمک تشکیلاتی به دولت اصولگرا به جامعه وعاظ ولایی پیوسته بود،  گفت: ابتدا تصور می‌کردم که جامعه وعاظ ولایی قصد حمایت صحیح از دولت را دارد اما بعد از مدتی مشاهده کردم که اعضای این تشکل متشکل از تمامی تفکرها و اندیشه‌های سیاسی است و تنها وجه اشتراک آنها حمایت از چهره جنجالی دولت است.

وی با بیان اینکه آقای "میم " به صورت مالی از تشکل جامعه وعاظ ولایی حمایت می‌کند، افزود: بعد از اینکه در چند جلسه این تشکل شرکت کرده‌ام به ساپورت مالی این تشکل از سوی آقای "میم " پی بردم و با توجه به اینکه این فرد حمایت روحانیت و جریان مذهبی کشور را به دنبال ندارد و بنده نیز مخالف این آقا هستم، تصمیم گرفتم در جلسات این تشکل شرکت نکنم.

دقیقی با بیان اینکه چهره جنجالی دولت عامل اصلی انشعاب در جامعه وعاظ بوده است، تصریح کرد: وقتی آیت‌الله مهدوی‌کنی با این تشکل مخالفت کرده و جامعه روحانیت رسما آنرا انحرافی اعلام کرد دیگر برای بنده حجت‌تمام شد که از این تشکل جدا شوم.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد این تشکل برای انتخابات مجلس نهم برنامه‌ای ویژه‌ای داشته باشد و به احتمال قوی آقای امیری‌فر که در دوره قبل کاندیدا بود در این دوره با حمایت آقای میم نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی شود.

عضو مستعفی تشکل غیر قانونی جامعه وعاظ ولایی با بیان اینکه رفتار جامعه وعاظ ولایی و دبیرکل این تشکل عباس امیری‌فر در شان روحانیت نیست، گفت: اشکالی ندارد که جمعی روحانی وارد رقابت‌های سیاسی شوند اما این در شان یک روحانی نیست که بخواهد سیاسی کاری کند تا به قدرت برسد.

دقیقی تصریح کرد: بنده از خود آقای امیری‌فر که حامی سرسخت آقای "میم " است پرسیدم که چرا حامی چهره جنجالی دولت است اما ایشان پاسخ منطقی ندادند؛ به نظر می‌رسد خیلی از اعضای جامعه وعاظ ولایی نمی‌دانند که چرا باید از فردی که جنجالی شده حمایت کنند.

/14111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 139890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =