میادین جدید و قدیم میوه و تره‌بار بندرعباس این هفته به صورت همزمان خدمات‌دهی می‌کنند

فرماندار بندرعباس با اشاره به آغاز فعالیت بازرسان کرونایی در این شهرستان گفت: در هفته جاری هر دو میدان فعلی و جدید میوه و تره بار فعال هستند و از روز اول تیرماه عرضه میوه در میدان فعلی متوقف و تمام خدمات در میدان جدید به شهروندان ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین از هرمزگان : عزیزالله کناری اظهار داشت: با توجه به روند افزایشی ویروس کرونا در ستاد مقابله با ویروس کرونا در شهرستان بندرعباس تصمیم گرفتیم گه گروه بازرسی مردم محور را راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: این گروه راه‌اندازی شده است و ۱۰۰۰ نفر در آن با روپوش و ماسک آبی در سطح معابر و اماکن مختلف، ادارات و تمام مکان‌هایی که امکان تجمع دارد فعالیت می‌کنند.

فرماندار بندرعباس بیان کرد: گروه دوم بازرسانی هستند که به اصناف و ادارات مراجعه می‌کنند و در صورتی که آنها دستورالعمل‌ها را رعایت نکنند تذکراتی داده می‌شود و در صورت لزوم اعمال قانون را انجام می‌دهند.

کناری تاکید کرد: گروه سوم نیز خود بازاریان هستند تحت عنوان " هر کاسب یک بازرس " که فعالیت بازرسی را در محل کسب خود انجام می‌دهند و افرادی را که مراجعه می‌کنند به رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توصیه می‌کنند.

وی ادامه داد: انتظار داریم در کنار همدیگر بتوانیم با کمک مردم و خواهران و برادرانی که عاشقانه داوطلب هستند ویروس کرونا را از بین ببریم و شکست دهیم.

فرماندار بندرعباس بیان کرد: در خصوص میدان میوه و تره بار بندرعباس قرار بر این بود که از امروز( شنبه) به صورت آزمایشی فعال سازی شود، روز پنج شنبه بعد از ظهر هم که آخرین جلسه هماهنگی با غرفه داران میدان جدید و قدیم برگزار شد هر دو گروه آمادگی دارند که فعالیت خود را شروع کنند.

کناری تاکید کرد: برخی از افرادی که در میدان قدیم فعالیت داشتند فرصت تجهیز غرفه هایشان در میدان میوه و تره بار جدید را نداشتند لذا درخواست فرصت یک هفته‌ای برای تقسیم بندی و تجهیز غرفه هایشان داشتند بنابراین با توجه به آمادگی غرفه داران میدان جدید و عدم آمادگی غرفه داران میدان قدیم بنا شد که یک هفته به صورت آزمایشی هر ۲ میدان فعال باشند.

فرماندار بندرعباس گفت: بنابراین این هفته هر دو میدان فعال هستند و از روز اول تیرماه همزمان با روز اصناف عرضه میوه در میدان فعلی متوقف و تمام خدمات در میدان جدید به شهروندان ارائه خواهد شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1399024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =