مصرف بهینه برق مولفه ای است که در ساختار اقتصادی و توسعه ای نقش کلیدی دارد

فرماندار شهرستان مهدیشهر با ملحق شدن به پویش اجتماعی"هر اشتراک برق، یک نیروگاه مجازی"، بر مدیریت بهینه مصرف برق تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان عبدالرضا میقانی در پیامی به این پویش بیان داشت: امروزه صرفه جویی و درست مصرف کردن، مولفه ای است که در ساختار اقتصادی و توسعه ای ایران نقش کلیدی دارد.

وی با اشاره به این که متاسفانه شاهد شیوه ها و الگو های نادرستی در زمینه مصرف برق هستیم که ممکن است در آینده، ما را با معضلات جدی رو به رو کند اظهار داشت: در زمان حاضر با وجود فرصت فضای مجازی، به آسانی می توان نسبت به ایجاد حساسیت در جامعه در خصوص اصلاح الگوی مصرف و ذخایر منابع موجود برای آیندگان اقدام کرد و لازمه موفقیت در این عرصه، داشتن اقدام خلاقانه است.

وی با عنوان این که پویش اجتماعی"هر اشتراک برق، یک نیروگاه مجازی"، یکی از اقدامات خلاقانه در فضای مجازی است تصریح کرد: راه اندازی این پویش، فرصت مناسبی است تا مردم شهرستان مهدیشهر با اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی در مصرف برق، گامی بلند در جهت توسعه اقتصادی و نگاهی ویژه به آیندگان داشته باشند.

میقانی همچنین در این پیام تصریح کرد: بنده ضمن پیوستن به این پویش اجتماعی، از تمامی موثرین و مردم شهرستان دعوت می نمایم تا در جهت مصرف بهینه برق در فصل گرم سال تمام تلاش خود را انجام دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1399270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =