بازدید امیر موسوی و امیرحیدری از یگان پهپادی نیروی زمینی ارتش+عکس

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از یکان پهپادی نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش و امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز یکشنبه ۲۵ خردادماه  از یکان پهپادی نیروی زمینی ارتش بازدید کردند.

سرلشکر موسوی در ادامه طی سخنانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان وفرماندهی گروه تقدیر و تشکر به عمل آورد. وی ضمن تجلیل و تشکر ازکارکنان خدوم یکان جایگاه و نقش پهپاد را مهم عملکرد این گروه را باعث قوت و امیدواری سلسله مراتب دانست.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت راهبردی پهپادها در عرصه جنگ‌های نابرابراقتصادی و نظامی، توان و تنوع پهپادها در اجرای ماموریت‌های مختلف را بسیار مهم خوانده و بومی بودن و عدم وابستگی آن به بیگانگان و سایر کشورها را از نقاط قوت صنعت پهپاد در ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست.

امیر سرلشکر موسوی در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به عدم وجود محدودیت در توسعه و پیشرفت پهپادها، ارتش جمهوری اسلامی ایران به آنچه نظر مقام معظم فرماندهی کل قواست، دست یابد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1399313

برچسب‌ها