۰ نفر
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
دیاباته مخفیانه تمرین می‌کند

خبرورزشی نوشت: شیخ دیاباته در تمرینات گروهی شرکت می‌کند و خودش را کم‌کم به سایر نفرات نزدیک خواهد کرد ولی از قرار معلوم، جدا از تمریناتی که رسانه‌ای می‌شود، این بازیکن تمریناتی را نیز دور از چشم خبرنگاران انجام می‌دهد.

هنگامی که شیخ دیاباته به تهران برگشت و در تمرینات استقلال حاضر شد، اضافه وزن او باعث نگرانی بسیاری از بازیکنان و مربیان شده بود. این مهاجم بالغ بر چهار کیلو چاق شده و همین مسئله سرعتش را کاهش داده بود. این‌طور که هفته قبل می‌گفتند، شیخ به بازی اول استقلال مقابل فولاد خوزستان نمی‌رسد و خط حمله آبی‌پوشان پایتخت قطعاً بدون حضور این بازیکن در اهواز کارایی‌اش را تا حد قابل ملاحظه‌ای از دست می‌دهد ولی از قرار معلوم اتفاقات دیگری در حال وقوع است که مربیان استقلال تا سرحد امکان می‌خواهند آن را دور از چشم رسانه‌ها نگه دارند. اتفاقی مهم که اگر رخ بدهد (تأکید می‌کنیم اگر رخ بدهد)، می‌توان آن را سورپرایز بزرگ فرهاد مجیدی برای هواداران استقلال و البته یک شوک ویژه برای جواد نکونام و شاگردانش تلقی کرد.

دیاباته در تمرینات گروهی شرکت می‌کند و خودش را کم‌کم به سایر نفرات نزدیک خواهد کرد ولی از قرار معلوم، جدا از تمریناتی که رسانه‌ای می‌شود، این بازیکن تمریناتی را نیز دور از چشم خبرنگاران انجام می‌دهد. تمریناتی که بخش اعظمی از آن‌ها جنبه قدرتی داشته و شامل حرکات بدنسازی و تدابیر ویژه جهت افزایش سرعت و کاهش وزن می‌شود. این تمرینات جداگانه توسط کادر فنی تجویز شده و شیخ دقیقاً بر اساس برنامه‌ای که در اختیارش قرار گرفته کار می‌کند. خبرهای رسیده از داخل مجموعه استقلال حکایت از آن دارد که مربیان از برآیند کار مهاجم تنومندشان کاملاً راضی هستند و امیدوار شده‌اند که به زودی می‌توانند از وجود این بازیکن استفاده کنند. حتی شاید زودتر از چیزی که اعلام شده شاهد حضور دیاباته در میدان باشیم.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1399756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =