پرداخت مالیات یک ارزش قانونی بوده است

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک پرداخت مالیات را یک ارزش قانونی خواند و گفت: باید برای پرداخت مالیات به صورت قانونی و منطبق بر مقررات تلاش کنیم واستفاده از فضای مجازی هم می تواند برای همفکری در حوزه مالیات مثمر ثمر باشد.

به گزارش خبرآنلاین  استان مرکزی منوچهر توسطی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک در نشست با هیات های حل اختلاف مالیاتی با بیان اینکه مودیان را باید آگاه کنیم که قوانین و مقررات خلق شده اند برای اجرا شدن ،تصریح کرد: باید آنها را به مودیان کامل آموزش دهیم تا اجرا کنند. 
وی اظهار کرد: بهترین راه دفاع از مودی ارائه راه حل مستند برای پیگیری حقوق آن ها می باشد . تلاش می کنیم تا آموزش های دوره ای به مودیان بدهیم. 
وی با اشاره به اینکه بدون حضور یکی از نمایندگان در هیات های حل اختلاف هیات فاقد صلاحیت هست ،اذعان نمود: پیشنهاد میکنم نمایندگان اتاق در هیات ها حتما نظر خود را در خصوص رای درج نمایند. روحیه اتاق بازرگانی روحیه تعامل هست. 
توسطی در خصوص پرداخت مالیات خاطر نشان کرد: چون در هر کشوری هزینه ها از مالیات تامین می شود، پرداخت مالیات یک ارزش قانونی بوده و باید برای پرداخت مالیات به صورت قانونی و منطبق بر مقررات تلاش کنیم واستفاده از فضای مجازی هم می تواند برای همفکری در حوزه مالیات مثمر ثمر باشد.
در بسیاری از حوزه ها قانون فضا را بسته است 
به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی،بهنام آزادی راد دبیر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک در نشست با هیات های حل اختلاف مالیاتی اظهار کرد: شخصی که به عنوان فعال اقتصادی به مشکل مالیاتی برخورد می کند، شاید نتواند مشکل خود را به خاطر عدم داشتن اطلاعات تخصصی پیگیری کند. وجود نمایندگان تخصصی اتاق در هیات های حل اختلاف می تواند این مشکل را حل کند. 
وی بیان نمود:شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و دستگاه های متولی این امر  می تواند به شناسایی و حل مشکلات حوزه مالیاتی کمک کند.
بهنام آزادی راد با بیان اینکه در بسیاری از حوزه ها قانون فضا را بسته است گفت:  ما باید قوانین  را به دقت مطالعه کنیم و در راستای اصلاح آن پیگیری های لازم را انجام دهیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1399813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =