تشکیل کمیته ۵ نفره در کمیسیون تحقیق برای بررسی اعتبارنامه تاجگردون

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای ۵ نفره در این کمیسیون برای بررسی اعتبارنامه منتخب گچساران در مجلس خبر داد.

حجت‌الله فیروزی سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیاتی از جلسه عصر امروز(دوشنبه، ۲۶ خرداد ۹۹) این کمیسیون، گفت: جلسه امروز با حضور ۱۴ تن از ۱۵ عضو این کمیسیون برای بررسی پرونده اعتبارنامه منتخب گچساران برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه، ۴ تن از معترضان به اعتبارنامه آقای تاجگردون اعم از آقایان علیرضا زاکانی، مالک شریعتی، علی‌اکبر کریمی و اقبال شاکری حضور یافتند که از این میان آقایان زاکانی، شریعتی و کریمی موارد اعتراضی به اعتبارنامه آقای تاجگردون را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس با بیان اینکه جلسه این کمیسیون بیش از ۳ ساعت برای بررسی پرونده اعتبارنامه منتخب گچساران تشکیل شد، اظهارداشت:  در این جلسه معترضان به اعتبارنامه آقای تاجگردون مطالب‌شان را در ۷ سرفصل و هر سرفصل با تعدادی زیرشاخه مطرح کردند.

فیروزی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد که معترضان به اعتبارنامه منتخب گچساران در مجلس دلایل اعتراض‌شان را به همراه مستندات  تا روز شنبه(۳۱ خرداد ۹۹) به صورت مکتوب به کمیسیون ارائه کنند.

وی تأکید کرد: در بخش دیگری از این جلسه، آقای تاجگردون نیز حضور یافت و دلایلش را در دفاع از اعتبارنامه‌اش ارائه کرد و قرار شد که وی توضیحاتش را به صورت مکتوب تا روز شنبه به همراه مستندات به کمیسیون ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس اضافه کرد: در مهم‌ترین بخش این جلسه، کمیته ۵ نفره‌ای با ریاست آقای میرتاج‌الدینی و عضویت آقایان خانی، بنده(فیروزی)، موسی احمدی و کاظمی تشکیل شد تا جلساتی با شورای نگهبان پیرامون پرونده اعتبارنامه آقای تاجگردون جلسه داشته باشند.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1399976

برچسب‌ها