نامه سوری‌های مقیم آمریکا به ترامپ درباره قانون ناعادلانه «سزار»

باشگاه خبرنگاران جوان  نوشت: شهروندان سوری مقیم آمریکا با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور این کشور تاکید کردند واشنگتن از طریق اعمال قانون موسوم به «قانون سزار»، علیه مردم سوریه جنایت جنگی مرتکب می‌شود.

به نقل از خبرگزاری سانا، شهروندان سوری مقیم آمریکا با ارسال نامه‌ای به دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، تاکید کردند که واشنگتن از طریق تحمیل تحریم و اعمال قانون موسوم به «قانون سزار»، علیه مردم سوریه  جنایت جنگی مرتکب می‌شود و این مسئله به عنوان شکلی از اشکال تبعیض نژادی تلقی می‌گردد و باید فورا مرتفع شود.

نامه سوری‌های مقیم آمریکا به ترامپ درباره قانون ناعادلانه «سزار»

در این نامه که از سوی  عزیر وهبی، رئیس کمیته آمریکا-سوریه، به ترامپ ارسال شده، آمده است: در کنار اهالی خود در سوریه که دارند با قبیح‌ترین نوع  جنگ یعنی جنگ اقتصادی که از سوی دولت آمریکا راه‌اندازی شد، دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌ایستیم.

این نامه به اقدام آمریکا از طریق نیروهای اشغالگر خود در سوریه به تنگ‌تر کردن حلقه محاصره اقتصادی علیه مردم سوریه از طریق غارتگری ثروت وسرقت نفت و آتش زدن مزارع گندم مردم، اشاره کرده است.

همچنین سوری‌های مقیم ایالات پنسیلوانیای آمریکا با برگزاری تجمع اعتراضی و مشارکت عده‌ای از مردم آمریکا، قانون موسوم به قانون سزار را محکوم کردند.

2323
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    2 0
    خب یه خط هم می نوشتی قانون سزار چیه؟