فیلم سینمایی «۴»؛ نگاهی به عناصر حیاتی زندگی

فیلم سینمایی «۴ (آتش، آب، خاک، باد)» اولین ساخته بلند محسن احتشامی مراحل پایانی فنی را پشت سر می‌گذارد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «۴» به تهیه‌کنندگی امین‌رضا چلبیانلو، اولین ساخته بلند محسن احتشامی به نویسندگی علی اصغری پس از فیلمبرداری در تهران، چالوس و دامغان، مراحل پایانی تدوین را می‌گذراند.

«۴» نگاهی معناگرایانه به ۴ عنصر حیاتی از جمله آتش، آب، خاک و باد دارد؛ فیلمی که روایت‌گر زندگی ۴ نفر است که به واسطه مرگ پدر سارا اتفاقات متعددی را رقم می‌زنند و ماجراهای مختلفی را به‌وجود می‌آورند.

این فیلم که با رویکردی نو، به مسائل اجتماعی روز می‌پردازد، قرار است در قالب ۴ فیلم کوتاه مستقل و یک فیلم بلند سینمایی پس از پایان مراحل فنی، آماده ارسال به جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی شود.

فرانک جلیلی، شیدا یوسفی، هادی شیخ‌الاسلامی و مجید نوروزی در «۴» ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به مدیر تولید: امیرعلی اعجازی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مجتبی حصامی، دستیار تهیه: حنانه بابایی، مدیر فیلمبرداری: رضا شاد، تدوین: امیرحسین تحسینی، اصلاح رنگ و نور: علی تصدیقی، موسیقی: آرمان موسی‌پور، طراح گریم: حامد بداغی، طراح صحنه و لباس: رها دادخواه، مدیر تدارکات: ماهان موسوی، روابط عمومی: فاطمه پاقلعه‌نژاد، صدابرداران: مهدی آقاملک و ایمان بازیار، صداگذاری: آرش کوچکان و عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: شهرزاد افتخاری اشاره کرد.

گفتنی است اواخر خرداد تدوین و تمام امور فنی فیلم «۴» تمام می‌شود.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =