تجهیز پل‌های عابر پیاده به رمپ عبور دوچرخه

فارس نوشت: مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران از تجهیز پل‌های عابر پیاده تهران به رمپ عبور دوچرخه خبر داد و گفت:‌طی ۲۰ روز گذشته بیش از ۱۱۰۰ تهرانی به اپلیکیشن دوچرخه پیوسته‌اند.

یعقوب آزاده‌دل مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران، درباره راه‌اندازی اپلیکیشن دوچرخه اظهار داشت:‌ حدود ۲۰ روز از راه‌اندازی این اپلیکیشن می‌گذرد و خوشبختانه تا کنون بیش از ۱۱۰۰ کاربر در پایتخت به این اپلیکیشن پیوسته‌اند.

وی افزود:‌ استفاده از این اپلیکیشن دارای مزایایی برای دوچرخه‌سواران است چرا که علاوه بر ارائه وضعیت سلامت دوچرخه‌سوار به ازای تعداد رکاب‌ها، راهنمایی مسیر را برای دوچرخه‌سوار انجام می‌دهد همچنین شهرداری تهران به بهترین‌ دوچرخه‌سوران جوایزی را اهدا خواهد کرد.

مدیر واحد توسعه سیستم‌های حمل و نقل پاک شهرداری تهران گفت:‌بر اساس بررسی و رصد مسیر دوچرخه‌سوارانی که از اپلیکیشن دوچرخه استفاده می‌کنند می‌توانیم تسهیلاتی را برای دوچرخه‌سواران از جمله جانمایی پارکینگ داشته باشیم.

آزاده‌دل همچنین از مجهز شدن پل‌های عابر پیاده به رمپ عبور دوچرخه خبر داد و گفت:‌در حال حاضر حدود ۲۰ پل عابر پیاده شهر تهران در حال تجهیز شدن به رمپ عبور دوچرخه هستند و به زودی این اقدام انجام خواهد شد.

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =