تشدید نظارت‌ها بر فعالیت تالارهای پذیرایی/ پزشکان از انجام اعمال جراحی غیرضروری خودداری کنند

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه گفت: با توجه به ممنوعیت فعالیت تالارها در استان کرمانشاه نظارت بر این موضوع افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرآنلاین از کرمانشاه  : مسعود بهرام‌نژاد، با اشاره به اینکه نگرانی‌ها در زمینه کرونا به طور عمده مربوط به تجمعات است اظهار داشت: این تجمعات بیشتر در تالارهای عروسی مشاهده می‌شود و از طرف دیگر باید به وضعیت اقتصادی و کسب و کار این تالارها نیز توجه شود.

بهرام‌نژاد با بیان اینکه این روزها فعالیت تالارهای به معنای فعالیت بیشتر بخش آی‌سی‌یو در بیمارستان‌ها است عنوان کرد: تمهیداتی برای حمایت از این صنف اندیشیده می‌شود.

وی افزود: فرمانداران از طرف استاندار مأموریت دارند که به موضوع تالارها ورود کنند و شخصا نظارت داشته باشند که به سرعت از این شرایط خارج شویم. 

بهرام‌نژاد با اشاره به اینکه به طور قطع نظارت‌ها باید جدی‌تر و بهنگام‌تر باشد گفت: تولید ماسک‌های ارزان قیمت به عنوان یک مأموریت به معاون اقتصادی استانداری واگذار شده است.

بهرام‌نژاد افزود: مشکلی در تولید ماسک وجود ندارد و پیش از این به خط تولید این محصول در استان افزوده شده است. 

وی با بیان اینکه اصناف و فروشندگان باید از ماسک استفاده کنند عنوان کرد: در مکان‌های عمومی باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و پزشکان نیز باید از انجام اعمال جراحی غیرضروری خودداری کنند.

بهرام‌نژاد با اشاره به اینکه پزشکان باید تعداد بیماران را مدیریت کنند و در سالن انتظار پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود گفت: استفاده از ماسک برای پزشکان و بیماران ضروری و اجباری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =