عملیات اجرایی پروژه ملی مسکن در کهگیلویه و بویر احمد/طرح اقدام ملی مسکن به عنوان طرح جایگزین مسکن مهر

مدیر کل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویر احمد از آغاز ساخت ۱۰۱۱ واحد طرح اقدام ملی مسکن در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛ حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویر احمد در حاشیه بازدید از پروژه های اقدام ملی گچساران، کهگیلویه و دنا اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن به عنوان طرح جایگزین مسکن مهر با هدف تامین مسکن برای اقشار کم درآمد و میان درآمد  در سال ۹۸  توسط دولت ارائه گردید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی طرح اقدام ملی برای شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در این طرح شناخته شد.

وی گفت : با توجه به اولویت این طرح در سال ۹۹،  بنیاد مسکن عملیات ساخت ۱۰۱۱ واحد طرح اقدام ملی رادر دستور کار خود دارد که از این تعداد واحد تاکنون به تفکیک شهرستان ها؛ دوگنبدان ۳۲۴ واحد، دهدشت ۱۷۹ واحد، چرام ۳۶ واحد، سی سخت ۱۸ واحد، لنده ۲۸ واحد و لیکک ۳۸ واحد، زمین از طریق اداره راه و شهرسازی تأمین شده است ،که عملیات خاک برداری زمین در کل پروژه ها انجام شده است. 

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با اشاره به اینکه اخذ پروانه در سی سخت انجام گرفته و مابقی شهرستان ها پیاده سازی معابر و پی کنی واحد ها  در حال انجام است افزود: هم اکنون اولین مرحله ثبت نام متقاضیان به اتمام رسیده و پالایش تایید متقاضیان در سامانه آباد انجام شده است.

 جنتی گفت: عملیات اجرایی این پروژه ها در دهدشت، گچساران، و دنا در حال انجام است و پیش بینی می شود تا پایان ۲۴ ماه به بهره برداری برسد و به افراد واجد شرایط واگذار شود.

 مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در پایان یادآور شد: با توجه به تأکیدهای موجود در راستای پیشبرد هر چه سریعتر طرح اقدام ملی مسکن، آمارهای مربوط به پیشرفت فیزیکی این پروژه در بازه های زمانی کوتاه تغییر می کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =