۸ نفر
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
جزئیات عرضه محصول جدید ایران خودرو

مرحله ارزیابی تولید (EP) محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو برای نخستین بار در صنعت خودروسازی کشور، در خط مونتاژ این خودروساز اجرا شد. سومین بدنه آماده سازی شده برای ارزیابی پیش از تولید در خط مونتاژ قرار گرفت تا به این ترتیب فرآیند صنعتی سازی محصول پروژه K۱۳۲ ضمن صرفه جویی در زمان، اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایکوپرس، بدنه این خودرو در سالن بدنه سازی مدرن و جدیدی که پیش از این خط تولید بدنه ۲۰۰۸ بود، به تولید خواهد رسید. این خط دارای سیستم اتوماسیون بالا و بسیار مدرن است. 
تغییرات و اصلاحات مورد نیاز در خط تولید بدنه در حال اعمال  است. همچنین یکی از سالن های رنگ مجهز ایران خودرو به منظور رنگ بدنه محصول جدید، بهسازی شده و طبق استانداردهای منطبق با خودروسازان بزرگ جهان آماده بهره برداری است. 
درحال حاضر سالن مونتاژ این خودرو درحال آماده سازی و اعمال تغییرات لازم و مطابق سازی با پروژه جدید است. بدنه آماده شده فلزی به همراه قسمت‌هایی از  مواد کامپوزیتی از خط مونتاژ عبور کرده و با استفاده از ابزارهای مخصوص، قطعات بر روی آن نصب شده است. در این مرحله، مهندسان و طراحان خودرو با حضور در خط مونتاژ ایرادات احتمالی از قطعات را شناسایی و با ارسال بازخورد به ساپکو و سازندگان، سبب تسریع در اجرای فاز اصلاحی شده اند. 

عرضه محصول جدید با ۹۳درصد سطح داخلی‌سازی و مطابق با برنامه زمان‌بندی


هدف از این اقدام آسیب شناسی به موقع، انجام واکنش اصلاحی سریع و در نهایت عرضه خودرویی با کیفیت به مشتریان است. 
تمامی این اقدامات با نیرو و توان مهندسان ایران خودرو و بدون صرف هزینه مازاد و بدون حضور شرکت های خارجی صورت پذیرفته است. 
طبق برنامه زمانی تعیین شده، محصول جدید ایران خودرو در بهمن ماه به تولید خواهد رسید. ظرفیت خط مونتاژ این محصول از ۴دستگاه در ساعت در پایان سال، به ۳۰دستگاه در ساعت در سال آینده خواهد رسید.

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =