با دلالان گندم در قزوین برخورد می‌شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: دلالان گندم در استان با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه قضا تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی استاندار قزوین اظهار کرد: با دهیاران، بخشداران و فرمانداران و نیروی انتظامی و دستگاه قضا هماهنگی لازم انجام شده تا دلالان گندم و عوامل خرید و فروش مخفیانه و غیرقانونی این محصول مورد شناسایی و تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند.
او خاطرنشان کرد: گندم از محصولات استراتژیک کشاورزی به شمار می رود که دولت مطابق سال های قبل آن را به طور تضمینی از کشاورزان خریداری کرده است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین از کشاورزان گندم کار خواست تا محصول خود را تحویل مراکز تعیین شده خرید گندم دهند و به وعده های بی پایه و اساس دلالان برای خرید و پرداخت وجه بالاتر از میزان تضمینی دولت توجهی نداشته باشند.
حبیبی اظهار کرد: هرگونه جابه جایی گندم و خروج آن از استان بدون هماهنگی و مجوز سازمان جهادکشاورزی ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.
او اظهار کرد: منابع مالی مورد نیاز خرید تضمینی گندم از سوی دولت تامین شده و مطالبات گندم کاران در کم ترین زمان ممکن پرداخت می شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده، مراکز خرید تضمینی گندم در استان به طور شبانه روزی فعال هستند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =